Heb alleen de trailer nog gezien, maar als ik vandaag of morgen tijd heb kijk ik 'm! Lijkt me een erg brute film.
Heb hem gezien ja.
Goede film zeker in het genre!!! Lekker ranzig maar ook een leuk en verrassend plot!
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jan-26-2005 18:09
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
Ik vondt garden state wel eigenlijk een beetje op lost in translation lijken, in heel de film gebeurd niet echt veel maar op de een of andere manier bijft die toch heel erg boeiend.
alexi murdoch-orange sky is trouwens ook een relax nummer, staat niet op de soundtrack maar hoor je wel effe in de film.
Jan-26-2005 18:18
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mensen de Soundtrack van Garden State al geluisterd? Ik ben verliefd man! Echt te vet! Superchill, allemaal heerlijke relaxte chillnummers!
Ik heb net die paar nummers die je op de ftp hebt gezet geluisterd en ik ben het met je eens
Ben nu de rest aan het binnenhalen.
___________________
Jan-26-2005 23:25
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik heb net die paar nummers die je op de ftp hebt gezet geluisterd en ik ben het met je eens
Ben nu de rest aan het binnenhalen.
Toch wel? Gelukkig maar
Gisteren ook wel weer een leuke film gezien, die niet in een of andere categorie te vangen is:
Big Fish. 4 nominaties gehad voor golden globes dacht ik. Ewan McGreggor (een acteur waar ik een hekel aan hebt) speelt de hoofdrol. Het is een soort van sprookjesverhaal. Het gaat over de relatie tussen een vader en zijn zoon....waarbij de vader een verhalenverteller is. Zeer interessant, heel anders dan alle andere films die ik heb gezien. Wel een aanrader.
Wie er ook in meespeelt: Helena Bonham Carter. Juist ja, Marla Singer uit de Fight Club
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-27-2005 09:42
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by SnuggLe
Toch wel? Gelukkig maar
Gisteren ook wel weer een leuke film gezien, die niet in een of andere categorie te vangen is:
Big Fish. 4 nominaties gehad voor golden globes dacht ik. Ewan McGreggor (een acteur waar ik een hekel aan hebt) speelt de hoofdrol. Het is een soort van sprookjesverhaal. Het gaat over de relatie tussen een vader en zijn zoon....waarbij de vader een verhalenverteller is. Zeer interessant, heel anders dan alle andere films die ik heb gezien. Wel een aanrader.
Wie er ook in meespeelt: Helena Bonham Carter. Juist ja, Marla Singer uit de Fight Club
Jaaaa!! Die is leuk he! Zit ook de vrouw in van de Franse film hierboven en Love me if yoy Dare
Jan-27-2005 09:51
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
Location: NL
Gisteravond Harold and Kumar Go To White Castle gekeken.
Wat een heerlijke one-liners zeg, zelfde domme humor zoals in Dude Where's My Car
Originally posted by BaRTeZ
Gisteravond Harold and Kumar Go To White Castle gekeken.
Wat een heerlijke one-liners zeg, zelfde domme humor zoals in Dude Where's My Car
hehehe klopt
Ook wel een verwijzing dacht ik Maar ik vind 'm wel beter dan Dude Where's My Car
___________________
moo.
Jan-27-2005 11:01
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gisteren ook wel weer een leuke film gezien, die niet in een of andere categorie te vangen is:
Big Fish. 4 nominaties gehad voor golden globes dacht ik. Ewan McGreggor (een acteur waar ik een hekel aan hebt) speelt de hoofdrol. Het is een soort van sprookjesverhaal. Het gaat over de relatie tussen een vader en zijn zoon....waarbij de vader een verhalenverteller is. Zeer interessant, heel anders dan alle andere films die ik heb gezien. Wel een aanrader.
Bigfish is idd een topfilm. Wat een vet sprookje, heeft me zeker kunnen boeien! Vooral het einde is ook super.
Jan-27-2005 17:18
Tomaz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Buren, Netherlands
quote:
Originally posted by magrec
Heb hem gezien ja.
Goede film zeker in het genre!!! Lekker ranzig maar ook een leuk en verrassend plot!
Damn! Echt een lekker ranzige film ja! En verrassend plot! Hoe vaak maak je dat nog mee in deze categorie?!
Jan-27-2005 18:55
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
hey, tis alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gepost, en ik heb deze thread ook niet helemaal doorgelezen...
Maar toch wilde ik jullie even zeggen dat jullie allemaal de film
OLDBOY móéten zien!!!
echt supermooie geniale koreaanse film, stoere actie, een ontknoping waar je u tegen zegt en een supermooie (klassieke) soundtrack!
Gaat over een kerel die 15 jaar zonder reden gevangen zit en daarna 5 dagen de tijd heeft om te achterhalen waarom ie werd vastgehouden. erg indrukwekkend...
dus....ZIEN!!!
___________________
This is my sig.
Jan-29-2005 11:46
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by moogwai
Bigfish is idd een topfilm. Wat een vet sprookje, heeft me zeker kunnen boeien! Vooral het einde is ook super.
Beste film van vorig jaar denk ik, althans meest aangrijpende naar mijn mening.
___________________
bah
Jan-29-2005 12:04
Tomaz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Buren, Netherlands
quote:
Originally posted by ahp2002
Beste film van vorig jaar denk ik, althans meest aangrijpende naar mijn mening.
Die heb ik dus van 't weekend gekeken, althans een stuk. Viel halverwege in slaap... Heb 'm amper gevolgd, want zou niet eens meer weten wat er psies gebeurd is. Toch maar 's opnieuw kijken dan.