Seattle - Gates, de algemeen directeur van het softwarebedrijf Microsoft heeft in een persconferentie verklaart dat het MSN netwerk, gebruikt door miljoenen computergebruikers over heel de wereld, onherstelbaar beschadigd is door een blikseminslag op één van de servers.
Deze functionaliteiten waren echter zodanig ingebakken in het protocol dat het volledige netwerk hiervan afhankelijk was. Het wegvallen van deze functionaliteiten heeft dus ook fatale gevolgen voor het volledige netwerk. Gates betreurt de gebeurtenis, maar is terwijl ook optimistisch. Dit geeft hem namelijk mogelijheid om zijn plan om het messenger-netwerk betalend te maken, verder uit te werken.
lame geldwolf, alsof em nog geen geld genoeg heeft
Jan-23-2005 17:51
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Sjah, waarom doet hij dat... Because he can... Die miljoenen gebruikers zullen betalen ze, ik zie het mezelf ook wel betalen, tegen beter weten in.
Originally posted by Jasperovitsj
Ligt het aan mij, of liggen zowel EMC als Microdots weeral plat?
liggen beide plat, en MSN, ligt dat bij jullie ook toevallig plat?
Jan-23-2005 20:44
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by lievez
Seattle - Gates, de algemeen directeur van het softwarebedrijf Microsoft heeft in een persconferentie verklaart dat het MSN netwerk, gebruikt door miljoenen computergebruikers over heel de wereld, onherstelbaar beschadigd is door een blikseminslag op één van de servers.
Deze functionaliteiten waren echter zodanig ingebakken in het protocol dat het volledige netwerk hiervan afhankelijk was. Het wegvallen van deze functionaliteiten heeft dus ook fatale gevolgen voor het volledige netwerk. Gates betreurt de gebeurtenis, maar is terwijl ook optimistisch. Dit geeft hem namelijk mogelijheid om zijn plan om het messenger-netwerk betalend te maken, verder uit te werken.
bron?
BTW voeg me toe op jullie icq, kvoel me eenzaam
Jan-23-2005 21:00
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
waar kunt ge dienen icq krijgen?dak die rommel is probeer
Jan-23-2005 21:15
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote: