|
Bra då spikar vi det. Bullwinkles it is.
Att vi har en insider där är ju det roliga, fanns ju en del djs på förfestlistan så det lär ju kunna bli bra, ni får ta med musiken 
Alla andra tar med saft o bullar 
edit: för alla out-of-towners (samt norrmännen), bullwinkles ligger ett stenkast ifrån GK och mittemot McDonald's
___________________
No sig yet *bohoo*
Last edited by Clearthought on Oct-18-2005 at 20:52
|