Originally posted by Ben_Lei
Vette foto's JP. Wat voor camera gebruik je?
Géén Ixus
Jul-02-2006 22:47
Lainfan
tranceaddict in training
Registered: Jun 2006
Ik heb e set geript van de livestream, dus zitten wat foutjes in. maar ik weet niet hoe je hem wou krijgen. maybe dat ik hem nog upload op rapidshare, maar dat meld ik hier dan wel
Jul-02-2006 23:05
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
Aan de geleechte sets te horen plus het geklaag over de hitte was me dit volgens mij echt een VOCHTIG feest. Letterlijk en figuurlijk.
Ben benieuwd naar de reacties van me collega's straks. Vrijdag was ik nog jalours
Jul-03-2006 02:33
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Wat een euh... dampende editie van Sensation. Ik heb me uitstekend vermaakt! Tiesto draaide een kort maar lekker setje, niet speciaal en natuurlijk gooit hij er een paar hits in maar hij draaide gewoon wat het publiek wilde horen (gegeven de brul-reactie) en is dat niet precies wat een dj moet doen? Ook David Guetta deed het uitstekend, hij mixte beroerd naar mijn bescheiden mening maar z'n platenkeus was top. Zelfs Housequake / Erick E & Roog was goed te doen ondanks dat ik niet zo'n houser ben en de megamix was ook leuk.
Steve Agnello sloeg bij mij totaal niet aan (mooi moment om een hapje te gaan eten) en ik begon er pas halverwege SK weer een beetje in te komen. Zijn laatste kwartier en de set van Ferry maakten weer een hoop goed, maar toen hielden we 't voor gezien.
Muzikaal was Sensation niet zo bijzonder maar zoals iemand eerder in deze thread al schreef, daar gaat het bij Sensation ook niet om. (Dat gezegd hebbende hadden ze die groene gast met z'n irritante geblaat wat mij betreft wel een stuk mogen inkorten ten gunste van de muziek -- maar a la, dat hoort er bij.) De experience is erg gaaf en het waren me de eurootjes zeker waard.
I must get one of those then! Mine were taken with Canon SD300, (but don't expect as good of quality!) Also a short review of the party for my friends back in Los Angeles:
Jul-03-2006 07:27
mac2000
tranceaddict in training
Registered: Aug 2005
Originally posted by jp
Géén Ixus
1D + 17-40L + 580EX?
Jul-03-2006 09:01
Frenkieee
mighty real
Registered: Sep 2005
quote:
Originally posted by in2muzikk
I must get one of those then!
Géén means no
Jul-03-2006 09:56
mac2000
tranceaddict in training
Registered: Aug 2005
has anyone recorded the "fight for your right" scene on video?
Jul-03-2006 12:03
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Ik heb me prima vermaakt ondanks het feit dat ik moest werken. Lekker van de muziek kunnen genieten en wat geld verdient, maar het is niet dat dit die 60e of wat het ook is waard was