|
|
|
|
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
Jul-13-2006 17:04
|
|
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
Vwala, gegeten... Was best wel ok. Een beetje eentonig vond ik, maar das nogal normaal met couscous. En ik had dannog véél teveel gemaakt ook, ik kwam 1 mond teveel 
Ziet hier den slechte foto van het eten :
Voor ongeveer 2 personen dus
1 courgette
1 aubergine
300g lamsvlees
3 paprika's
2 tomaten
100g champinions
véél paprikapoeder
De courgette, aubergine, paprika en tomaat in blokskes snijden, champinions in schijfkes. Dan stoven met genoeg olijfolie-boter: Eerst de aubergines opleggen tot daar ongeveer maar den helft van het volume meer van overblijft, dan de courgetteblokjes een paar minuutjes, dan de tomaten en paprika's(in die volgorde, anders krijgt ge een papke denk ik). En daar een schoon kwak olijfolie en paprikapoeder op.
Ondertussen kunt ge al uuw vlees opzetten dat ge in brokskes gesneden hebt, ook weer in genoeg boter tot dat gaar gebakken is. Dan hevelt ge het geheel (vlees+vleessaus) over in de pan met de groentjes. Nu ook de championions toevoegen. Kapt daar nog ewa water bij om het spul een beetje vloeibaarder te maken. Ne minuut of 4 op een zacht vuurke en ge hebt het spul in het midden.
Couscous: Leest de doos 
en oja: Martini sorbet = 

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|
|
Jul-13-2006 19:24
|
|
|
 |
 |
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005
|
|
|
| quote: | Originally posted by Tiger777
Vwala, gegeten... Was best wel ok. Een beetje eentonig vond ik, maar das nogal normaal met couscous. En ik had dannog véél teveel gemaakt ook, ik kwam 1 mond teveel 
Ziet hier den slechte foto van het eten :
Voor ongeveer 2 personen dus
1 courgette
1 aubergine
300g lamsvlees
3 paprika's
2 tomaten
100g champinions
véél paprikapoeder
De courgette, aubergine, paprika en tomaat in blokskes snijden, champinions in schijfkes. Dan stoven met genoeg olijfolie-boter: Eerst de aubergines opleggen tot daar ongeveer maar den helft van het volume meer van overblijft, dan de courgetteblokjes een paar minuutjes, dan de tomaten en paprika's(in die volgorde, anders krijgt ge een papke denk ik). En daar een schoon kwak olijfolie en paprikapoeder op.
Ondertussen kunt ge al uuw vlees opzetten dat ge in brokskes gesneden hebt, ook weer in genoeg boter tot dat gaar gebakken is. Dan hevelt ge het geheel (vlees+vleessaus) over in de pan met de groentjes. Nu ook de championions toevoegen. Kapt daar nog ewa water bij om het spul een beetje vloeibaarder te maken. Ne minuut of 4 op een zacht vuurke en ge hebt het spul in het midden.
|
merci das opgeslaan
|
|
Jul-13-2006 20:16
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Jul-14-2006 04:39
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:36.
Forum Rules: