Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
GODVERDOMME

volgens mij gooit ie net zn tv aan sinds 2 dagen ghehehe

Old Post May-07-2002 19:13 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YojiBiomehanika
tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

?

ja man verschrikkelijk laf toch die gore linkse rakkers van de milieudefensie

het zijn altijd die extreem linkse losers die dit soort aanslagen plegen. net als in italie. En je hoort altijd alleen maar gekanker op (extreem-) rechts! Geen hond die z'n bek opentrekt over die extreem linkse rakkers! Maar dat komt ook omdat de Nederlandse media helemaal verkankerd is door linkse journalisten en redacteuren. Dat zag je vanavond wel in B&W.

Maar ik stem op Pim!

Old Post May-07-2002 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for YojiBiomehanika Click here to Send YojiBiomehanika a Private Message Add YojiBiomehanika to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YojiBiomehanika
tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Optimus

volgens mij gooit ie net zn tv aan sinds 2 dagen ghehehe

Nee dis de 1e X dat ik achter mn computer zit sinds gisteravond 18:00 uur gvd

Old Post May-07-2002 19:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for YojiBiomehanika Click here to Send YojiBiomehanika a Private Message Add YojiBiomehanika to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
maar ik was zo gefrustreerd, als je je dat misschien een beetje kan voorstellen.

frustratie kent ieder mens, alleen is frustratie geen reden om geweld te gebruiken. Die vent die Fortuyn heeft neergeknald was ook gefrustreerd.

quote:
het zijn altijd die extreem linkse losers die dit soort aanslagen plegen

HAHAHAHAHAHAHA! Als het niet 'het zijn altijd die vuile gore kankerallochtonen' is, dan is het opeens 'het zijn altijd die extreem linkse losers'. sjongejongejonge. Wat zijn we weer generaliserend.
Nog een extra kam nodig, zodat we gelijk iedereen over 1 kam kunnen scheren? Wie wil er nog eentje, zijn er hier zat die er eentje kunnen gebruiken

Old Post May-07-2002 19:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren.

haha

ik neem aan dat jij met rechts eigenlijk extreem-rechts bedoelt? want je hebt toch zo'n hekel aan buitenlanders en daarom vond je Pim toch zo cool?
nu ben ik ff de kluts kwijt: eerst claimen jullie dat hij extreem-rechts is, als ie net dood is dan opeens weer niet, en nu opeens weer wel? of is t niet zo?

eennu..politiek interessant voor jongeren: tja...als jullie alleen maar geinteresseerd kunnen worden door iemand die constant loopt te zeuren en te spotten, dan is het ook maar beter dat jullie nu niet meer geinteresseerd zijn toch?

Old Post May-07-2002 19:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ik heb nog vrij weinig mensen Pim extreem-rechts horen noemen, alleen de buitenlandse media en in mindere mate de nederlandse media vond dat

Old Post May-07-2002 19:26 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Blik
ik heb nog vrij weinig mensen Pim extreem-rechts horen noemen, alleen de buitenlandse media en in mindere mate de nederlandse media vond dat

als de Pim-stememrs hier op t forum blij zijn dat eindelijk iemand alle buitenlanders wil laten verdwijnen.....dan doet mij dat aardig extreem-rechts in de oren

Old Post May-07-2002 19:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Miss Proximus
eennu..politiek interessant voor jongeren: tja...als jullie alleen maar geinteresseerd kunnen worden door iemand die constant loopt te zeuren en te spotten, dan is het ook maar beter dat jullie nu niet meer geinteresseerd zijn toch?

Ik zal je vertellen waarom politiek interessant werd door Fortuyn. Omdat hij het als eerste over de buitenlanders had (of eigenlijk asielzoekers). De zorg en onderwijs, hier geven de (meeste) jongerne geen zak om, maar als het over buitenlanders gaat ligt t wat anders...

f Jackie Chan kijken, zo f forum lezen

Old Post May-07-2002 19:35 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje:
"Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer")

AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken?
De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie
In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER.
Punt. adem in.

Old Post May-07-2002 19:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Pjotr G
ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje:
"Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer")

AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken?
De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie
Punt. adem in.

Old Post May-07-2002 19:52 
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Pjotr G

Punt. adem in.

Volledig met deze stelling eens. De wereld zou na 11 september ook nooit meer hetzelfde zijn, zei iedereen toch. We zijn nu dik een half jaar verder en ik zie weinig verschil met de wereld van voor 11-09. Deze "chaos" in de democratie is over een half jaar ook weer vergeten en het leven en de democratie zou dan hetzelfde zijn dan voor gisteren.

Old Post May-07-2002 20:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

als de Pim-stememrs hier op t forum blij zijn dat eindelijk iemand alle buitenlanders wil laten verdwijnen.....dan doet mij dat aardig extreem-rechts in de oren

ja, maar pim wil de buitenlanders niet laten verdwijnen, hij wilde de grenzen dichtgooien tot de groep die hier nu zit geïntegreerd is, en wilde daarna weer (mondjesmaat) mensen toelaten

alle buitenlanders weg klinkt zoals: iedere marokkaan, turk etc. die in nederland woont moet terug naar z'n land, maar dat wilde hij niet...

ik was het er ook niet echt mee eens met wat hij wilde, maar het is geen extreem-rechts, hij is geen Le Pen...

Old Post May-07-2002 20:19 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno track from 2004 a little similar to Liebing [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAngelic - Can't Keep Me Silent (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:42.

Forum Rules: