|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Mario_GX
tranceaddict
Registered: Aug 2003
|
|
|
asså egentligen är det ganksa klart över var man ska ha festen, den person som både kan fixa utrustning o bra lokal nära varran kommer ju få bestämma platsen, det är inte så att någon kille från skåne ska asa utrustningen till sthlm eller så... dock så måste denna personen ha budget till det hela också....annars kommer det inte att funka alls....
|
|
Nov-06-2003 18:11
|
|
|
 |
 |
Mario_GX
tranceaddict
Registered: Aug 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by reveal
inte sant, här i lund kunde eXton fixa en hel fest, inkl lokal, utrustning och dj, men ingen vill komma
avstånd spelar stor roll |
tro mig, folk kommer komma, för något år sedan hade jag en techno-fest utanför hbg (ca 2 mil) långt ute i skogen då, jag hoppades verkligen då på att det skulle gå runt me pengarna för folk visste inte var festen var riktigt. när ja väl hade festen visade det sig att ett par människor kom ända från norge för att vara på festen, hade iofs väldigt många danskar också. när festen va över så gick jag 9'000:- plus rakt ner i fickan, och ja hade inte lagt ut mer än 17'000:- på utgifterna. och denna fest arrangerades av endast två personer. så ingeting är omöjligt. det finns människor överallt som är villiga att komma till fester. problemet är dock att man måste kontakta alla dessa personer.
|
|
Nov-06-2003 18:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:16.
Forum Rules: