Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mellow pleasure
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Ostersund
Dunno Det ekonomiska !?!

huruvida man kan säga att jag uínte har råd att fara på en så cool fest som en TA fest låter tämligen löjligt! Stopp läs mera !!!
Det är ju så här att man kanske inte har råd att äta eller köpa klä'der men cigg, öl, sprit har man ju alltid pengar till ! Varför inte göra så att man skiter i att festa ett par helger så lägger man dom pengarna på en resa till Ta festen. Låter logiskt va ??! För så funkar jag i allafall att hur fattig man än är så kan man röka och tanka bilen och kröka. Ryck upp er alla clubbers så drar vi ihop en fest till sommaren. Jag kan kolla lite saker om intresset finns !!??


___________________
Homepage

Mail me

Old Post Nov-05-2003 12:17  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
Re: Det ekonomiska !?!

quote:
Originally posted by mellow pleasure
huruvida man kan säga att jag uínte har råd att fara på en så cool fest som en TA fest låter tämligen löjligt! Stopp läs mera !!!
Det är ju så här att man kanske inte har råd att äta eller köpa klä'der men cigg, öl, sprit har man ju alltid pengar till ! Varför inte göra så att man skiter i att festa ett par helger så lägger man dom pengarna på en resa till Ta festen. Låter logiskt va ??! För så funkar jag i allafall att hur fattig man än är så kan man röka och tanka bilen och kröka. Ryck upp er alla clubbers så drar vi ihop en fest till sommaren. Jag kan kolla lite saker om intresset finns !!??


varken röker eller kör bil så det behöver jag inga pengar till....
sprit har jag inga pengar till och jag dricker... blir typ att jag fixar iväg pappa till att handla lite öl istället så blir det att han betalar o sen så blir det att nån polare köper nått till en när man e ute på krogen.. hehe

får visserligen pengar nu när jag fyller år, men ska jag använda dem så lär det bli till skidsemester med judo klubben

men jag fixar säkert pengar på nått sätt.. brukar jag klara av på nått sätt.. hehe.. fast jag får nog fixa det några gånger för det e rätt dyrt gbg - sthlm ToR +mat +dryck o sånt.

men alla kan inte alltid fixa pengar.... o pga min arbetslöshet så har jag typ blivit halvt nykterist.. hehe.. dricker knappt längre.. har visserligen inte råd, men inte ens när jag har haft har jag druckit speciellt mycket....
får ta tempen eller nått o kolla så att jag inte e sjuk

Old Post Nov-05-2003 12:52  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Ostersund
Hello! Sorry !

Ville inte väcka på ngt sätt anstöt ! Jag ville mest påpeka att ska man göra ( som privat person) en sådan här grej så får man hoppas att folk där ute prioriterarar så man inte står där med arslet i gruset och skulder över öronen. Sen fattar jag att det inte alltid är lätt detta med pengar. Jag studerar just nu så jag har min beskärda del av kass ekonomi. Men som sagt när intresset är stort nog så är det bara att slå till.


___________________
Homepage

Mail me

Old Post Nov-05-2003 20:45  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted



Registered: Sep 2003
Location: New York, NY

Jag skulle ju helt klart prioritera TA-fest framför massa små fester och events. (OK, inte om Sensation kom till Sverige men det skulle ju inte vara ett litet event.)

Men börja spara folket! För jag vill festa


___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"


Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Nov-06-2003 17:55  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Bjuv, Sweden

asså egentligen är det ganksa klart över var man ska ha festen, den person som både kan fixa utrustning o bra lokal nära varran kommer ju få bestämma platsen, det är inte så att någon kille från skåne ska asa utrustningen till sthlm eller så... dock så måste denna personen ha budget till det hela också....annars kommer det inte att funka alls....

Old Post Nov-06-2003 18:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

quote:
Originally posted by Mario_GX
asså egentligen är det ganksa klart över var man ska ha festen, den person som både kan fixa utrustning o bra lokal nära varran kommer ju få bestämma platsen, det är inte så att någon kille från skåne ska asa utrustningen till sthlm eller så... dock så måste denna personen ha budget till det hela också....annars kommer det inte att funka alls....



inte sant, här i lund kunde eXton fixa en hel fest, inkl lokal, utrustning och dj, men ingen vill komma

avstånd spelar stor roll


___________________
man with no sig

Old Post Nov-06-2003 18:13 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted



Registered: Sep 2003
Location: New York, NY

quote:
Originally posted by reveal
inte sant, här i lund kunde eXton fixa en hel fest, inkl lokal, utrustning och dj, men ingen vill komma

avstånd spelar stor roll


Avstånd spelar faktiskt ganska stor roll, med tanke på priser och sånt.
Men skulle festen hålla till i Lund kanske jag kan få crasha hos mina kussar


___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"


Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Nov-06-2003 18:16  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Bjuv, Sweden

quote:
Originally posted by reveal
inte sant, här i lund kunde eXton fixa en hel fest, inkl lokal, utrustning och dj, men ingen vill komma

avstånd spelar stor roll



tro mig, folk kommer komma, för något år sedan hade jag en techno-fest utanför hbg (ca 2 mil) långt ute i skogen då, jag hoppades verkligen då på att det skulle gå runt me pengarna för folk visste inte var festen var riktigt. när ja väl hade festen visade det sig att ett par människor kom ända från norge för att vara på festen, hade iofs väldigt många danskar också. när festen va över så gick jag 9'000:- plus rakt ner i fickan, och ja hade inte lagt ut mer än 17'000:- på utgifterna. och denna fest arrangerades av endast två personer. så ingeting är omöjligt. det finns människor överallt som är villiga att komma till fester. problemet är dock att man måste kontakta alla dessa personer.

Old Post Nov-06-2003 18:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

de flesta på svenska TA bor i stockholm, och jag tror inte att många av dem är sugna på att åka 60 mil för att festa en kväll


___________________
man with no sig

Old Post Nov-06-2003 18:20 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted



Registered: Sep 2003
Location: New York, NY

quote:
Originally posted by reveal
de flesta på svenska TA bor i stockholm, och jag tror inte att många av dem är sugna på att åka 60 mil för att festa en kväll


Haha vem har sagt att det bara blir en kvälls festande då?
Jag bor i ÖSD så jag har ca. 120 mil ner men frågan e om det inte e värt det?


___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"


Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Nov-06-2003 18:23  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Bjuv, Sweden

quote:
Originally posted by reveal
de flesta på svenska TA bor i stockholm, och jag tror inte att många av dem är sugna på att åka 60 mil för att festa en kväll



det kan nog stämma, men de är alltid arrangören som bestämmer ju visst kan man ha det i sthlm, men tänk på att de mesta av folket inte kommer från TA utan folk som sätt flyers IRL/nätet eller fått reda på det genom vänner, skulle jag gissa så skulle säkert inte festen bestå mer än 10-20% av TA folket om jag ska vara ärlig.

Old Post Nov-06-2003 18:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Stocktown sweden

orkar inte läsa igenom hela tråden nu men blir det nån fest? jag e på isåfall, kan ta me nåra polare kanske

Old Post Nov-06-2003 18:56  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHUGE progressive-tribal track ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoka DJ - "Time Pass Age" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:16.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!