Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [03.10.08] Aly & Fila @ Les Bains Douches - Paris (FR)
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

ca me dégoute tout ca, même si ils n'y peuvent pas trop grand chose (du moins l'orga)

Old Post Sep-29-2008 17:07  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Jvous l'avais dit qu'il fallait pas voter pour l'autre nabot la

Old Post Sep-29-2008 17:11  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
allen scott
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

c'est la loose ça!
bon ba j'attendrai fullonferry pour m'défouler alors...

Old Post Sep-29-2008 17:28  France
Click Here to See the Profile for allen scott Click here to Send allen scott a Private Message Add allen scott to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
Bon. Sinon, j'propose un maintien de la before bourdayl, nan ?

J'attend le de stan

Old Post Sep-29-2008 17:36  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by birante

J'attend le de stan

ben stu veux y'a déjà eu une réponse de stan et en plus il ferait pas il respecte un minimum la femelle, il la joue un peu plus calme

Old Post Sep-29-2008 17:38  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Beh oué j'ai vu la réponse mais j'ai été déçue... Stan c'est plus ce que c'était!!

Old Post Sep-29-2008 17:41  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ah ben ouai c'était mieux avant quand il avait pas son vieux pseudo là...

Old Post Sep-29-2008 17:45  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by birante
Beh oué j'ai vu la réponse mais j'ai été déçue... Stan c'est plus ce que c'était!!

Bon à part ça, moi j'trouve tt de même bizarre qu'on dise que Menno est maintenu alors qu'on parle de fermeture administrative quoi !

Ils se foutent de notre gueule j'pense ... ou alors on m'explique ...

Run baby run !

Old Post Sep-29-2008 18:17 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

Une grosse bande de connard
Grave déçu

Old Post Sep-29-2008 18:24  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by Tashita

Bon à part ça, moi j'trouve tt de même bizarre qu'on dise que Menno est maintenu alors qu'on parle de fermeture administrative quoi !

Je pense qu'on va pas commencer à faire la comm des bains et dire :"attendons la réouverture avant de voir si Menno est maintenu"

Et puis la réponse viendra peut être de l'autre partie. Menno apprend que la boite ferme x semaines et décide de reporter ou d'annuler sa date et d'avoir une date sûre dans une autre boite... je pense que les propositions ne manquent pas pour lui

Old Post Sep-29-2008 18:25  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Tashita

Une fermeture administrative c'est souvent temporaire enfin les quelques que j'ai vu c'était style 1 ou 2 semaines.

Pour les punir apres certains faits marquants : jeune qui se tuent a la sortie de la boite, coups de feu a l entree, fermeture tardive, etc...

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-29-2008 18:28  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Kartman
Pour les punir apres certains faits marquants : jeune qui se tuent a la sortie de la boite, coups de feu a l entree, fermeture tardive, etc...

...drogue...

fin j'dis ça j'dis rien mais j'ai jamais vu une boite à Paris fermer pour autre chose. Ah si pardon, le Redlight (Enfer à l'époque), un soir un mec a sorti un couteau et a trucidé 2 personnes au beau milieu du dance floor, donc ils ont fermé (le lendemain hein). Pis aussi quelques mos plus tard quand le patron s'est fait flinguer devant la boite. Mais sinon non... je vois pas.

Old Post Sep-29-2008 18:36 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [03.10.08] Aly & Fila @ Les Bains Douches - Paris (FR)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan you please identify this track for me [2012] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCygnus X - The Orange Theme (Moonmans Orange Juice Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:47.

Forum Rules: