Jul-15-2001 12:18
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Miss Proximus damn..ik had net een heel stuk getypt..m'n vinger knalde tegen t verkeerde knopje..wég tekst..gvd
maar ja..ik schreef dus dat ik naar de Lounge was geweest, waar andreas (b/f) a.k.a dj Antiphus van 0.30 tot 2.00 draaide..STAMPEUU!!!
jammer alleen dat t huppelkutjesavond was en dat de duistere progressive plaatjes niet echt aansloegen...dus veranderde ie op de helft z'n stijl maar (je moet toch wát als semi-prof dj ) en gooide de eerste échte beukplaat erin (Spectrum - Air Red Rip geloof ik)..en toen ging ik echt maar ff los om het goeie voorbeeld te geven (jammur M5 ik had je nodig )...en daarna nog wat toppers, Picotto- Iguana en Lazy Jones - Let me tell you...en dan gewoon KEIHARD eindigen met Taub..wát een droom..haha..ik heb lekker de hele fokking tent door gespringpot woei!!
hij heeft een draaiopdracht binnen, voor (tenminste) 4 feestjes deze zomer, georganiseerd in loodsen van de Hell's Angels, die staan overigens ook aan de deur en achter de kassa: lekker veilig dus...en die zijn in (resp.) Harlingen, Sneek, Zwolle en Haarlem, dus als jullie zin hebben in het echte stampwerk!!! Hij staat samen met 1 trance dj (kan ook best beuken), 1 techno dj (onze buurjongen..vandaar dat ik oordopjes op heb achter de pc haha) en 1 die nog gevraagd moet worden....anywayz..als ik de definitieve info heb dan laat ik t ff weten!! Cheerz d00ds
die TA party moet er komen !! ik moet die Antiphus live horen!!
Jul-15-2001 13:35
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
jajaja, der gebeuren rare dingen in de Klaveet.....:-)
Ejh Jason, ik zal volgende zaterdag effe voor je rondneuzen gheghe, misschien is het rustig, dan zal ik wel even een goed woordje voor je doen
Ejh iemand zei dat ze der niet sloerie uitziet gheghe, maar dat zegt niets gheghe, en zeker niet in de klaveet.....
LATA!!!!!
Jul-15-2001 16:29
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Henkie_henk
What about de trein gek?? lol.. zwolle city en dan the q is maar 5 a 10 minuutjes lope gek.. lol...
ja euh.......de trein??? eerst 20 minuten in de bus naar apeldoorn vanuit apeldoorn met de trein naar deventer en dan naar zwolle
no way!!!! ik kan wel 45 minuten in de bus zitten geloof ik.
Jul-15-2001 17:09
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
ben dit weekend nar de time out in gemert geweest, en vet uit mijn dak gegaan in de technozaal. die dj daar draait echt master.
lekker heel de avond lopen springnichten
Jul-15-2001 17:14
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Laatste tijd komt het er bij mij niet echt meer van om uit te gaan jammer genoeg
Zomer is veel tennissen en aangezien het deze week wel weer is lekker ging heb ik het hele weekend weer moeten tennissen.
Volgend weekend weer beter
Jul-16-2001 08:50
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Heb dit weekend niet veel gedaan. Vrijdag naar met een vriend van me in Rotterdam bij iemand wat gaan drinken en lekkere techno luisteren. Zaterdag overdag in Rotterdam kleren gaan kopen en een digitale camera (voor de vakantie - Meisje op Mallorca met een rokje aan, zijn alvast gewaarschuwd - )
's Avonds naar de bios in Antwerpen, Pearl Harbour gekeken. Is wel een leuke film en op zondag F1 gekeken.
Dat was het weer.
Jul-16-2001 14:17
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Woeeeeiii.. k ben starlight maar weeres lope checke.. wilde eigenlijk naar andere party.. maar ware alleen maar partys in de "ik steek mes in je rug" delen van A'dam.. niet zo slim om met ze 2e daar heen te gaan
Nways.. Moreno Ownde draaide gewoon fucking 3 dikke hardcore platen.. gruwelijk stampen.. voor de rest draaide ie ook goed stevig door.. sletjes all over the place (met vriend.. kom je na 1 a 2 boze blikke best snel achter lol)
DJ René Vidal was er ook.. draaid zwaar techno.. vinde de meeste van julie wel goed denk ik.. einde van ze set.. laatste half uur heb ik de halve starlight platgestampt! Zo ongelovelijk hard beukend! En dan zon allejezus geil neuksletje voor je.. helemaal bezweet.. met der broek laaghangend.. zodat der string er een stuk bovenuitsteekt.. echt yummy.. tof vrouwtje! echt cool.. nog zon exje (van 1 avond gezien) en die zag mij leuk met haar dansen woeeeiiii....
Kortom als vanouds weer bruut stampen.. vast beter dan resurection of hardcore in zaandam
Ow was ook nog vechten in het "hollywood" zaaltje.. (we moesten even de ronde doen langs leuke meisjes) Echt cool joh.. van die vieze kankerbuitenlanders (das dubbelop) tegenover elkaar.. haalt zon gozer ze uitelkaar (ook hoerejong) krijgt ie ram op ze hoofd haha.. en wordt van het podium afgetrapt.. valt ie zo met ze heup op een rand haha.. ze hele witte klere naar de tievus haha.. (vet voor hem) Volgens mij heb je wel brute pijn.. toen gooide de dj (die nerd) muziek stil.. je hoorde 2 mensen nog *oe oe*... *ole ole*.. *grease lightning* zingen.. dat waren wij.. wij hadde dikke pret.. toen kwam uiteindelijk speknek en "ik ben 4 keer zo breed als robert" eraan.. en pakte de herrischoppers op.. gooide hem op de grond.. tilde ze aan hun keeltjes omhoog.. en werde zo de disco uitgesleept.. (mooi man)
Goeie avond gehad!
18e gaan we naar Lenie toe (wanneer k helemaal bruin ben van Spanje.. en dan gaan we leuke dingen doen woeeeeiiii)
Im out.. me ore zuise lekker.. woeeiiiii Ik gooi nog ff een bao pauo in de magnetron...
MzzLLLllllll
Laatste keer uitgaan in nederland is dit.. binnekort in Spanje lekker neuken lol..