Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by PEZ68
lol l autre il débarque de sa planete (<---exprès)
bon c vrai ke c pa tou neuf mai j aime bien, qd meme pa un anthem!

ok, ok...tu sais de qd ca date ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-15-2002 15:31  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

ca date de 2000 a peu pres stan

Old Post Sep-15-2002 16:24  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
ca date de 2000 a peu pres stan

PTDR !!!!
la honte, je mets un truc de 2000 ds les nouveautés !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-15-2002 16:35  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adrian Flor
Suspended User

Registered: Jul 2002

ok bah si tu pars comme ca stan moi aussi je me lance c assez recent enfin je crois c Nikolai - Ready To Flow pour ceux qui connaissent LOL

nan soyons serieux moi je sais pas ce que vous pensez de ce morco Solid Sleep- Clubattack (Junk Project Remix) mais moi de mon cote jai vraiment accrocher j adore, le pvd remix est aussi pas mal mais bon ... =)

Old Post Sep-15-2002 21:09  France
Click Here to See the Profile for Adrian Flor Click here to Send Adrian Flor a Private Message Add Adrian Flor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by stanymi
SNAP!vsPLAYTHING "do you see the light"
(Push dub remix, steve murano remix & Push vocal remix)

Du tout bon !
Si vous voulez l' écouter, vous dites...

Ca ne me dit rien alors si tu pouvais nous le ripper et l'up chez Tonks, ce serait bien cool.

Old Post Sep-16-2002 05:08 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Pour ce qui est du nikolai - ready to flow ca date de 94 mais c vriment du super bon

et le soleed sleep j'aime bien le mix de junk project mais je prefere de loin les premiers morceaux qu'il nous pondait en 1996 acid powaaaa

Old Post Sep-16-2002 15:32  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Ah lala DJ Tonks, t'es trop nostalgique des oldies!
T'en es à combien de vinyl de 2002 achetés?

Old Post Sep-16-2002 16:33 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

je dirais environ 60 news 2002 et au moin autant de oldies de 93-2001

j'y peut rien, c des classiques et jsuis c qu'on appele dans le film "scratch" un fouiner et un collectioneur.

Old Post Sep-16-2002 17:37  France
Lytchix
Retired TranceAddict

Bon je pense qu'il est temps de fermer ce thread pour en ouvrir un chaque mois.
C'est juste histoire de raviver l'intérêt pour les NEWS TRANCE...

Bye Bye Big Thread...

Old Post Sep-17-2002 17:30 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID This Unknown Tune [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Grid - Swamp Thing [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:01.

Forum Rules: