Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by Partyhardy!

en tijs08==> leef je nog en vet dat je nog naar de bent gegaan!


IK LEEF NOG

En ik heb maar weinig woorden over voor dit feesten: SUPER FANTASTISCH HEERLIJK
Dit omschrijft het allemaal. Ik heb nog nooit zoon toffe verjaardag gehad. En dit kan ook niet meer overtroffen worden denk ik! Bij deze wil ik dus ff iedereen bedanken die deze dag voor mij een dag heeft gemaakt om nooit te vergeten, en in het bijzonder: DONNA, RV, DAVE (as always ), ONNO, MENNO, enz...


quote:
Originally posted by Donna

Oliebol!,hij begon ff over 4 uur te draaien,en hij draaide errug lekker 2 be honest,ging zelf ook volledig uit zn dakkie

Wij (Tijs08+maat Dave,RV,Buurvrouw en ik) hebben nog ff chill ge-afterd daar

Mysteryland zelf was een heerlijk feest,veel lekkere muziek gehoort maar vooral een heel gezellige dag gehad,idd de buuf en ik hadden de nodige supply mee zoals opblaasbare 2-zits bank en ander opblaasbaar zit/hang materiaal,fles bacardi-lemon werd ook niet opgevallen door fouilleurs

Ennnn we mochten zelfs met 3 man naar binnen voor 2 toch al gratis kaarten(how fuckin wonderfull it is )

De chillout-plek hebben we tegenwoordig op elk outdoor feest waar buuf en ik samen te vinden zijn dus drop s langs zou ik zeggen
Normaal gesproken staan er dan ook nog 2 koepeltentjes bij voor als t regent,waar we dit keer niet bang voor hoefden te zijn

Al met al een goed geslaagd feest en een aantal zeer tevreden partygangers,waaronder wijzelf

Tijs heeft nog geen reply op deze thread gegeven zaggik,k was al bang dat vandaag zn woorden/stembanden op waren Maar t was wel gezellig,of nie dan *cutie*


Ja sorry, was zondag echt TE brak, en maandag heel de dag gewerkt en daarna gelijk mijn nestje in gedoken.
Donna, nogmaals.. je bent echt onwijs TOP!! net als El,(acheruit invoegen op een kruising?? ) Ruben (mag ik nou ook eens ff blij doen?) en Lesly (de rust himslef) Het was echt een onwijs toffe nacht.. ging als een speer voorbij! En dan heb ik het wel naar mijn zin. Ik geloof dat ik op de heen reis net zoveel heb gelult als ik normaal in een week tijd doe
Hoe heb je de VARAAAAH invasie ervaren??

XX QT

oja.. MLand was natuurlijk top! Vooral Rank1, Ferry & Dumonde!! Alles perfect geregeld daar door ID&T, maar GVD jongens.. print ff een paar A4tjes uit met daarop de info over de draaitijden die zijn veranders!! How hard can it be??? GVD na half 10 nix meer gezien.... wel lekker liggen chillen! want SCOTT BOND kwam niet.. en sonique mag voor mij part acute keelontsteking krijgen!


___________________

Old Post Aug-20-2002 10:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Darkzwever
Junior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Enschede,Holland

Eindelijk weer eens eventjes online hier mensen, en ook ik moet het kwijt : MYSTERYLAND ZWAAR ELITE R0xx0RiNG PARTIEEEEEEE
Het begon allemaal om kwart voor 2 smiddags toen ik de q-dance tent binnenwandelde en mr Yves Deruyter alleen maar platen van L-Vee op zo'n 150 bpm aant draaien was (End Of The Earth, Revelation, The First Rebirth). Ik dacht al bij mezelf van "dit mag nog wel heel lang doorgaan ". Daarna moesten mijn mede-brakkers richting Gielen, en gelukkig kon ik toen naar de meeting. Nrtje van "be alone, be alone, be alone enz enz enz" is trouwens wel fijn. Na Gielen nog ff weer q-dance gecheckt waar wederom geprobeerd werd de tent kapot te beuken, door Mr Cold. Geniaal zeg wat die kerel draaide, alleen maar VOLUIT rammen en stampen. Onzelf echt wegsleurend uit de q-dance tent (we wilden eigenlijk niet weg daar, maarja ) gingen we naar Ferry die ERG fijn aan het trancen was. Tijdens Dumonde ff lekker gegeten waarna Armin begon, en wat een meesterlijke set met als absolute hoogtepunt die nieuwe remix van Pulser, ELITE TUNOR
De sfeer zat er helemaal in in de ID&T tent en vervolgens kwam Cosmic Gate. Wederom heerlijk lomp lopen stampen en het feest kwam echt helemaal los. Na Cosmic Gate moest ik helaas weg, had DJ Joop + mainstage vuurwerk en lasers nog graag gezien. Volgende keer overkomt me dit NIET weer. Rest mij om te zeggen dat dit absoluut het beste feest was dat ik ooit heb meegemaakt en volgend jaar ben ik er 100 % weer!!!!

Greetz to alle mensen van TA die ik gezien heb, en een dikke zoen voor Donna nogmaals

Ps. Optimus : "hem wil je niet kennen" hahaha

Darkzwever


___________________

-> Latest Beer : De Tamme Dubbel / Baby Bier

Old Post Aug-20-2002 11:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Darkzwever Click here to Send Darkzwever a Private Message Add Darkzwever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Miss Proximus
en ik ben ff de bosjes ingedoken met Tim



Zover ik heb kunnen genieten van het feest was dit toch echt masterlijk het hoogtepunt van mijn bezoek aan Mysteryland


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Aug-20-2002 11:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Whahaha de VARA,nah we waren dus een half uur te laat thuis(hebben wij weer je wilt niet weten wat hier allemaal aan de hand was toen we om half 8 kwamen aanrijden,heeeeeel de toko stond al opgebouwd(wat een gevaarte ,dus wij die auto uit en zeggen zwaar relaxed: Mogguh,waar is de koffie???
Die gasten hadden gelukkig onwijs veel humor en lagen ook compleet dubbel,Buuf en ik zijn heel lief koffie met ze gaan drinken en hebben ze van geweldige verhalen voorzien,maakten mooie nicknames voor ze,ik zou bijna willen zeggen jullie hadden mee moeten gaan want dit maak je maar 1 keer mee,zoooow vaag naar de rottie en dan de VARA op de stoep met acteurs en de hele rattaplan om je huis te gebruiken,na de koffie gingen ze filmen en waarover ik een grap maakte gebeurde nog echt ook,ze begonnen beneden aan mn trap en el moest mn auto wegzetten dus ik moest mn sleutels van boven halen,ik loop naar beneden,komen er 2 gasten me trap op die sssssssst sissen,ik achteruit weer die trap op en bukkend me huis ingerent en daar over t balkon naar el dr huis,mennnnnnn wat een lol met je vage kop!!!!
Maar t mooiste nog: ik kreeg 150 euro!!!!terwijl ie me maar 90 hoefde te dokken en el kreeg 50 euro omdat ze de crew had geentertained,hahahaha
Om een uur of 1 kwamen onze kiddies thuis en zijn we lekker met ze alle,inclusief lesley naar t twiske (recreatiegebied) gegaan om daar te zwemmen en te chille.
Wij hebben echt nooit een normaal weekend hiero
GEWELDIG!
X 4 you&Dave

Darkie,LEKKER DING!
Heel blij je weer gezien te hebben,en sorry ik dacht ECHT dat je langer haar had de vorige keer,gelukkig heb je van die ogen die ook nog herkenningspunten zijn dus wist ik t weer
Dikke X voor jou ook nog een keer!


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Aug-20-2002 11:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

Jost dacht heeeeeel effetjes dat Dark Zwever "iemand anders" was

Old Post Aug-20-2002 11:54 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by Optimus
Jost dacht heeeeeel effetjes dat Dark Zwever "iemand anders" was


ja man ik wist echt niet wat ik nou moest doen...rammen, heel hard lachen of gewoon weglopen


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Aug-20-2002 13:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

quote:
Helmut Lotti die de erfenis van Elvis wel heel erg te grabbel gooide


Breek me de bek niet open

Old Post Aug-20-2002 14:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Durafei
the crazy russian



Registered: Oct 2000
Location: San Francisco, California

Can anyone briefly summarize in ENglish what other TA's are thinking about that party?


___________________

My Blog: durafei.blogspot.com - Last Update March 23, 2006

Old Post Aug-20-2002 16:08  Canada
Click Here to See the Profile for Durafei Click here to Send Durafei a Private Message Visit Durafei's homepage! Add Durafei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin



Registered: Mar 2001
Location: Groningen

quote:
Originally posted by Durafei
Can anyone briefly summarize in ENglish what other TA's are thinking about that party?

Well, everybody had a great time!! And most people call it (one of) the best party they ever had!!
I think it was FANTASTIC


___________________

Old Post Aug-20-2002 17:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Na 5 dagen op Mysteryland gewerkt te hebben dan heel even snel mijn reactie (full report met foto's komt)...ben net terug van werken (vanaf 22:00 uur)

Het feest was echt VET! Wat ik heb meegekregen tijdens het werk was echt cool. Nu even een snel partyreport met wat loze kreten....

Leuk om New_Wave, Miss Proximus, Antiphus, Optimus, Ltheseus, Yarnie, Chicane, RV en Tais nog heeeeeeeeel even snel te zien (de een wat langer dan de ander). Donna: sorry... miste je even toen ik snel langskwam

Cosmic gate heeft ervoor gezorgd dat ik nu echt doof ben! Optimus ging maar nog dichter naar de boxen toelopen SNOEIHARD!

2x binnen 5 minuten Sharpside-SpaceCruising gehoord.. In de Techno tent en op de mainstage.

All area's bandjes rulen

Heeft iemand me nog gezien toen ik tijdens het draaien van Armin 2 meter achter hem stond? Ik was die gozer met dat witte shirt an.

Sven Vath is een mafkees. Heb die vent van een meter afstand een half uur mogen aanschouwen. Tering, ik weet niet wat hij gezopen / gedaan had

Afbouwen van Mysteryland rules, dit heb ik gevonden:
-Een Cavello
-Slipjes / bh's en andere kledingstukken
-Corset
-Pruik
-Pillen (weggegooid..!)
-..... 103 (!!!!!!!!!!) ID&T munten! Dus als iemand er wat wil kopen!

Heb een ID&T BBQ gehad met een groot deel van de crew. Echt supervet. Breezers, Red Bull, Wodka, Bacardi, Bier, etc etc... het was er allemaal. Leuke feestjes hebben ze daar

Al met al vond ik Mysteryland dus echt super. Het werk was leuk en supergezellig plus ik heb veeeeeeeeeeeeel van de dag zelf gezien. Maar wel jammer dat ik niet mee kon feesten met sommmigen

Zoals ik al zei: full report + foto's komen nog!


Btw 1 vraag: waarom waren er zoveel TA-ers op Mysteryland, maar maar ZOOOOOOOO weinig op de meeting? (dacht ik als ik dit zo lees...) Valt me een beetje tegen.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Aug-21-2002 00:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

ey snuggle ik was er ook hoor toen je heel snel voorbij kwam hollen...


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Aug-21-2002 08:14  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL

pfff eindelijk weer internet, de pc is thuis kapot en kan nu sinds 1 week eindelijk weer surfen op school

verder over ML: reportje van mij komt nog als ik meer tijd heb.

Damn zeg chicane, dat je die slipmat kreeg ik stond naast ook te wachten op een praatje (en hopelijk slipmat, maar die zo'n vent haalde ze al weg

en verder was het weer een superfeest, moet alleen nu weer in de banken

Old Post Aug-21-2002 09:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIDed: Robert Gitelman - As You Wish [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGavin Keitel & Ewan - "Midnight in Cairo" (Gough Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:27.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!