|
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en tijs08==> leef je nog en vet dat je nog naar de bent gegaan! |
IK LEEF NOG
En ik heb maar weinig woorden over voor dit feesten: SUPER FANTASTISCH HEERLIJK
Dit omschrijft het allemaal. Ik heb nog nooit zoon toffe verjaardag gehad. En dit kan ook niet meer overtroffen worden denk ik! Bij deze wil ik dus ff iedereen bedanken die deze dag voor mij een dag heeft gemaakt om nooit te vergeten, en in het bijzonder: DONNA, RV, DAVE (as always ), ONNO, MENNO, enz...
| quote: | Originally posted by Donna
Oliebol!,hij begon ff over 4 uur te draaien,en hij draaide errug lekker 2 be honest,ging zelf ook volledig uit zn dakkie
Wij (Tijs08+maat Dave,RV,Buurvrouw en ik) hebben nog ff chill ge-afterd daar
Mysteryland zelf was een heerlijk feest,veel lekkere muziek gehoort maar vooral een heel gezellige dag gehad,idd de buuf en ik hadden de nodige supply mee zoals opblaasbare 2-zits bank en ander opblaasbaar zit/hang materiaal,fles bacardi-lemon werd ook niet opgevallen door fouilleurs
Ennnn we mochten zelfs met 3 man naar binnen voor 2 toch al gratis kaarten(how fuckin wonderfull it is )
De chillout-plek hebben we tegenwoordig op elk outdoor feest waar buuf en ik samen te vinden zijn dus drop s langs zou ik zeggen
Normaal gesproken staan er dan ook nog 2 koepeltentjes bij voor als t regent,waar we dit keer niet bang voor hoefden te zijn
Al met al een goed geslaagd feest en een aantal zeer tevreden partygangers,waaronder wijzelf
Tijs heeft nog geen reply op deze thread gegeven zaggik,k was al bang dat vandaag zn woorden/stembanden op waren Maar t was wel gezellig,of nie dan *cutie* |
Ja sorry, was zondag echt TE brak, en maandag heel de dag gewerkt en daarna gelijk mijn nestje in gedoken.
Donna, nogmaals.. je bent echt onwijs TOP!! net als El,(acheruit invoegen op een kruising?? ) Ruben (mag ik nou ook eens ff blij doen?) en Lesly (de rust himslef) Het was echt een onwijs toffe nacht.. ging als een speer voorbij! En dan heb ik het wel naar mijn zin. Ik geloof dat ik op de heen reis net zoveel heb gelult als ik normaal in een week tijd doe
Hoe heb je de VARAAAAH invasie ervaren??
XX QT
oja.. MLand was natuurlijk top! Vooral Rank1, Ferry & Dumonde!! Alles perfect geregeld daar door ID&T, maar GVD jongens.. print ff een paar A4tjes uit met daarop de info over de draaitijden die zijn veranders!! How hard can it be??? GVD na half 10 nix meer gezien.... wel lekker liggen chillen! want SCOTT BOND kwam niet.. en sonique mag voor mij part acute keelontsteking krijgen!
___________________
|