|
| quote: | Originally posted by Blik
Het is wel zo dat dit de eerste 2 wedstrijden van dit jaar zijn waar de grasmat slecht was. En meteen word er weer gegeneraliseerd dat het altijd kut is bij de Arena.
|
mwoh 2 maar.. is haast nix.. sorry voor het gegeneraliseer dan maar 2 grasmatten is inderdaad heel erg weinig..
Wat denk je wat een feest als Sensation of een ander concert met dat grasveld doen. En laten we het helemaal niet hebben over dat American Football wat er gespeeld word.
|
klopt gelukkig werd sensation ook niet in de zomer gehouden..
Trouwens, alsof er nooit een concert in de kuip wordt gegeven maar goed..
Er worden genoeg wedstrijden gespeeld op slechtere velden dan die van afgelopen zondag. Bijvoorbeeld die Champions League wedstrijd van Feyenoord vorig jaar in het "Feyenoordmeer". Je stond tot aan je enkels in het water op sommige plekken
|
hoor je mij net niet beweren dan dat dat soort wedstrijden moet worden afgelast?
zat afgelopen zaterdag ook bij een wedstrijd waar het veld bevroren was.. dat is a. niet leuk voor de supporters, en b. een vergrote kans op blessures
| quote: | Originally posted by New Wave
De Arena is niet gebouwd als hoofddoel voor voetbal.
Dat schijnt nog 99% van de nederlandesr niet te weten.
Het moest een multi gebouw worden voor american football, voetbal, kantoren en concerten.
Waarom denk je dat ajax liever olympisch stadion had gehad? juist, omdat daar wel alles in orde was, alleen de vakken waren niet "voetbal-supporter-proof" en ze waren bezig in een renovatie programma.
Ajax had hier dus weinig inspraak in.
|
geloof je dit zelf.. Ze hebben hier zeker wel inspraak in gehad, wat me ook logisch lijkt als je zelf hoofdafnemer bent van het stadion.
[QUOTE]Originally posted by New Wave
Ambtenaren kunnen ten eerste niet nadenken en houden al helemaal geen rekening met ajax of supporters.
Die hebben iets in hun hoofd...laten onderzoek doen door "ambtenaren zonder hersens".....opdracht wordt uitgevoerd en het geld wordt maar uitgegeven.....
Ik vind het een btje makkelijk om alle problemen af te schuiven op ambtenaren die hun werk niet goed doen.. Volgens mij heeft Ajaks hier een net zo grote inspraak gehad als de gemeente, en dan is het een beetje zielig om alles op die ambtenaren te schuiven..

|