Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ASOT-tråden
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by K-PAXian
Om inte Armin klättrar på årets top 100 är folk störda.
Vilken karl och kunna krossa sönder en med musik!!
Wow!

Tyvärr så är ju det du talar om en poppis tävling så det lär väl bli Tiësto i år igen...

Har uppdaterat min "ASOT 200" post på sidan 17 med den kompletta tracklisten.

Old Post Jun-09-2005 22:13  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Fantastiskt! Megamixen var riktigt härlig med alla dessa requests. Riktigt bra set av Gabriel & Dresden, Annars var avslutningen med Rank-1's Top Gear en besvikelse, Tyvärr.

I stort sett, Fantastiskt!

Old Post Jun-09-2005 22:20  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K-PAXian
On A Beam of Light

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tyvärr så är ju det du talar om en poppis tävling så det lär väl bli Tiësto i år igen...

Har uppdaterat min "ASOT 200" post på sidan 17 med den kompletta tracklisten.

Nåja. Då är folk störda redan då. *s*

Jag behöver megamixen!!! Måste ha den!! Ge mig!!

Old Post Jun-09-2005 22:25  Norway
Click Here to See the Profile for K-PAXian Click here to Send K-PAXian a Private Message Visit K-PAXian's homepage! Add K-PAXian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K-PAXian
On A Beam of Light

quote:
Originally posted by zoric
Fantastiskt! Megamixen var riktigt härlig med alla dessa requests. Riktigt bra set av Gabriel & Dresden, Annars var avslutningen med Rank-1's Top Gear en besvikelse, Tyvärr.

I stort sett, Fantastiskt!

Det hade kunnat få vara med classics från 2000-2003...

Old Post Jun-09-2005 22:26  Norway
Click Here to See the Profile for K-PAXian Click here to Send K-PAXian a Private Message Visit K-PAXian's homepage! Add K-PAXian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

quote:
Nåja. Då är folk störda redan då. *s*

Jag behöver megamixen!!! Måste ha den!! Ge mig!!

Jag rippade hela Trance Thursday idag med start klockan 18:00 och Markus Schulz och sedan fram till 00:00 med Armin.

Old Post Jun-09-2005 22:27  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K-PAXian
On A Beam of Light

quote:
Jag rippade hela Trance Thursday idag med start klockan 18:00 och Markus Schulz och sedan fram till 00:00 med Armin.

Jäklar!
Kommer du klippa upp det sen då eller?

Old Post Jun-09-2005 22:27  Norway
zoric

quote:
Det hade kunnat få vara med classics från 2000-2003...

Yeah, Det kan jag faktiskt hålla med om. Jag skulle vilja ha hört lite andra låtar som inte spelades också. Men vafan, Det var bra!

Old Post Jun-09-2005 22:28  Sweden
zoric

quote:
Jäklar!
Kommer du klippa upp det sen då eller?

Njao.. Men inte nu. Just nu funderar jag mest på att gå och lägga in det i MP3-spelaren och somna till Megamixen för det är skolavslutning imorgon.

Old Post Jun-09-2005 22:29  Sweden
K-PAXian
On A Beam of Light

quote:
Njao.. Men inte nu. Just nu funderar jag mest på att gå och lägga in det i MP3-spelaren och somna till Megamixen för det är skolavslutning imorgon.

Kan man tigga Megamixen av dig sen?
Gratulerar till avslutningen btw.

Old Post Jun-09-2005 22:32  Norway
zoric

quote:
Kan man tigga Megamixen av dig sen?
Gratulerar till avslutningen btw.

Tackar. Klart du kan få den, Självklart. Jag laddar väl upp den någonstans imorgon så kan du ladda hem den och lyssna på den när du vill

Tack!

Nu ska jag i alla fall sova. God Natt. Kommer imorgon igen.

Old Post Jun-09-2005 22:34  Sweden
zoric

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer får tag i hela rippen förmodligen ikväll i 192kbps från en och samma källa jag alltid får tag i mina rippar.
Postar senare igen så kan jag fixa med specialkonto å grejjer... börjar få fart på min ftp igen.

Hehe. Ok. Jag rippade A State of Trance 200 med hjälp av en kille som relayade helta Trance Thursday. Så det var rätt schysst, Han brukar göra det varje vecka - Så det är inga problem. Skulle det vara så att man inte har rippen, Så blir det väl att bara vänta på att de releasar Streamrippen - Det brukar vara TT eller en grupp som jag känner som kallar sig NGM. Jag gillade verkligen den här episoden, Megamixen var verkligen enormt bra, Men som sagt så saknades några självklara klassiska låtar. Introt är fint också.

Old Post Jun-10-2005 08:14  Sweden
K-PAXian
On A Beam of Light

Laddade just hem ASOT 200 från *************. Gick i 1150kb/s. Min fredag är räddad.

Edit: Wtf... Det blev censurerat! För förkorta det då. Laddade hem det från Tran..Traff...

Old Post Jun-10-2005 08:18  Norway

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ASOT-tråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[trance] from thomas datt - chronicles 25 with vocals "like you, like I need..." [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - Komodo (Tea Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:51.

Forum Rules: