Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Mja het is toch wel bekend dat gnoompje holden erzo uit ziet?
Hij is wel ontzettend aardig.

Goed iets meer verslag nu vanmij

29 april - day 1

Rond een uurtje of 21:20 aangekomen bij "kingdom" officieel zou men al om 21:00 open gaan maar de nieuwe uitbater had nog wat wensen. De naam kingdom moest natuurlijk wel te zien zijn bij de ingang van het pand....daar werd dus opgewacht voordat we naar binnen konden. Ondertussen werden telefoonnummers gevraagd zodat je voortaan ge-smsd wordt over "kingdom" activiteiten gelukkig geen 1x aan mij gevraagd wat ik als een compliment beschouw want geloof mij, je wilt niet behoren tot hun doelgroep. Na 21:30 ging de deur eindelijk open en nog 10 minuten wachten en wij waren ook binnen. Jas ophalen was helaas niet gratis, maar ook dat is niet iets waar kremlin wat aan kon doen. Voor het eerst zag ik "kingdom" na de verbouwing. Het zag er allemaal strak uit. Matthew dekay draaide als 1e in de grote zaal. Een lekkere clubby set. Het werd al snel erg druk en erg warm.

Drinken is absurd duur. (redbull 4,25€ water 2,75€....) daar hebben ze echt de gulden prijzen omgezet naar euro...Geluid en licht waren erg goed. ron D.lite en vision impossible zijn nog steeds mijn favo licht en videojocks. Na Matthew mocht de israeliėr Sahar aan het werk. Zijn set was wel ok. Ondertussen enorm veel bekenden tegen gekomen. Supergezellig met hun. Altijd fijn met mensen dezelfde mening over muziek te hebben. Ik kreeg nog wat info over de kaartverkoop en het scheen dat day 1 al een week van tevoren uitverkocht was. 2300 kaarten precies het aantal mensen wat van de brandweer naar binnen mag. Voor day 2 waren maar 200 losse kaarten verkocht (naast de 500 uitverkochte pass partouts)

Rond 23:00 ging ook de kleine zaal eindelijk open. Ook daar mocht Matthew Dekay openen. Ditmaal was het een stuk steviger en een stuk dieper. Helaas was het geluid erg slecht terwijl het geluid in de grote zaal subliem was. Rond 00:00 mocht holden draaien. Gruwelijke set met de bekende holende bliepjes. Diepe basslijnen met veel melodie af en toe wel lange breaks maar goed gemixt en dat is nog weleens een probleem... Het werd wel warmer en warmer en drukker en drukker. Drinken halen ging wel snel maar voor zowel mannen als vrouwen wc's stonden enorme rijen. De lounge is ook erg mooi alleen ik heb geenlounge dj's gezien. In de lounge een beetje gegeind met bekenden uit zwolle. Vooral gelachen om die brede anabolen gebruikers pff met armen zo dik als mijn bovenbeen

Later kwam ik nog de broer van de vj uit zwolle tegen samen met zijn vriendin. Mijn kapster uit vaassen was er ook dj quintin en de eigenaar van the Q en zijn vriending ook nog. Gekkenhuis dus
Van tiesto heb ik niks mee gekregen van sister bliss wel en zij draaide erg goed. Veel trancy invloeden in haar set en het publiek ging lekker los. Ondertussen ook magik54 gemeet. Na miss bliss was het de beurt aan rui da silva. Ik had veel over hem gehoord en was dus zeer benieuwd. Het tempo werd naar beneden gehaald en rui ging diep en duister en hij bouwde het op tot een grote climax. Met the matrix en fire als hoogtepunten (ook feel the love en een duistere remix van touch me) om 4:45 zijn we naar theseus zijn huis gegaan voor een korte slaap.

Rond een uur of 3 zijn we even de stad ingegaan. Erg druk op rembrandts en leidseplein dus ff door naar loveland waar sander kleinenberg aan het draaien was. sander draaide erg veel lekkere plaatjes lekker uptempo en niet zo diep precies wat lekker is op queensday. Ook hier was het druk maar goed veel lekkere platen en het hoogtepunt toch wel met de zon doorkomt terwijl s.k. 2 months off draait (you bring light in, you bring light in) ook de nieuwe p.diddy & kelis - let's get ill [dd remix] gehoord en size ddd - nobody listens to techno. Na een tijdje zijn we weer teruggegaan. terwijl we wegliepen eindigde s.k. met clocks [tom middleton remix]

Day 2 kremlin

Na de voetbal weer naar "kingdom" gereden met de taxi. Ditmaal dus geen rij. Snel binnen jas ophangen en ff chillen op de bankjes boven (tsja brak was ik wel) kevin saunderson draaide een vette set. Ondertussen weer wat bekenden gespot en later ook bellie, donna en rv. Picotto draaide lekker maar na een tijdje had ik zin in iets minder harde muziek dus theseus en optimus maar lekker laten springen bij picotto en ging ik zelf naar lucien. Der was geen hond maar wel bekende kremmers en daarmee lucien foort nog wat gepest met vage dansjes en met de glazen tikken haha lucien had het wel naar zijn zin en zat lekker te klooien met zijn platen. Het einde van picotto was ook het einde van de avond en zo waren we lekker op tijd aan het pitten (behalve sjinees want die moest nog naar den haag)

Conclusie:

goede muziek, goede dj's. druk en niet druk , drinken lekker duur, kut kingdom met kut dj's (jose. g-spott etc = lexicon 2) ik heb mog 5 vrijkaarten als je wilt mag je ze hebben. Beeld en geluid echt top leuke mensen. Top feest dus.

Old Post May-03-2003 13:10  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by japeman
Nee, is niet belangrijk, maar viel me wel op...
Zo zie je ze niet vaak hoor...

Misschien niet nee,maar mensen met jou attitude helaas maar al te vaak

Heb dag 2 een heerlijk feestje gehad ondanks dat ik al flink brak was van Qontact
2 days stond ook totaal niet op t programma maar ach na een dagje slapen hadden we s'avonds gewoon ff zin om t te doen dus gedaan dan ook maar

Vond picotto errug lekker,maaaaaar Lucien in the other room minstens zo nice,heb dus mn aandacht een btje verdeeld tussen de 2 zalen.
Astrid begon ook erg lekker maar we waren beswel erg brak dus zijn we na een nummer of 6 weggegaan.
Erg fijn afterfeestje,niks te klagen

Old Post May-03-2003 23:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

foto's featuring optimus, donna, dj rv..

http://www.pbase.com/kremlinkaos/kaosday2

Old Post May-12-2003 22:32 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ha cool!

heb ook je report op trance.nu gelezen was inderdaad een topfeessie

Old Post May-12-2003 23:05 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

linksonder met dat groenige blousje

that's me

Old Post May-12-2003 23:26 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Blik

linksonder met dat groenige blousje

that's me

sorry volgende keer zet ik je hoofd er goed op
en optimus, de pic is wel ok gelukt. wie is die gast naast je?
greetz, tim

Old Post May-12-2003 23:39 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

das Little Theseus Heeft ie zich niet eens voorgesteld dan? mwhehehe, als het goed is, heb je m vorig jaar op Sixpack nog gezien geloof ik

Old Post May-12-2003 23:59 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ornadel
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Leuke foto's heb mezelf helaas niet kunnen ontdekken.

Old Post May-15-2003 16:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ornadel Click here to Send Ornadel a Private Message Add Ornadel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kremlin is BACK!!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackeasy id ( 2 samples) [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArea - Definition Of Tekto (Silvio Ecomo Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:47.

Forum Rules: