Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Geen mening, ik zou me verder uit de discussie houden.
Ik ga nu naar Den Haag..later!

Mietjuhhhh!!!!!

Old Post Oct-12-2003 16:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Kijk, dit is nou ECHT een kansloze reply.
Jij vind het dus afzeiken allemaal. Nou kijk, dan snap je het ECHT niet. Jij ziet het verschil niet tussen zeiken/flamen en discussieren. Als je het met iemand niet eens bent en wat kritiek uit is het meteen afzeiken. Wat een 'naar persoon' ben jij dan. Je begrijpt het dus echt neit.

Wat breng je in dan? NIETS toch?! Ik zie van jou geen 1 goede reply in deze thread, alleen nu een zeik-post dus. Dus waar bemoei je je mee, je zeikt met je post alleen maar mensen af. Dus hou je mond man...
Zo'n kansloze reply van jou, verdient een kansloze reply terug.. Maarja, nu 'zal ik me wel weer laten kennen'. Whatever, doe toch niets goed meer.

Sorry hoor, maar om dit soort dingen kan ik pissig worden :S

Die reply was niet me enige reply, daarvoor ook nog 1 en ik mag toch best zeggen dat ik dit een leuke discussie vond. Dat jij niet alles goed gelezen hebt en daaruit de verkeerde conlcusie trekt kan ik ook niet helpen. Ennne kritiek hebben en afzeiken ligt in dit geval wel heel dicht bij elkaar. Opbouwende kritiek oke, maar dit was een beetje laag. Maar laten we er over ophouden verder gaan posten over zinnigere dingen dan elkaar een beetje de grond in trappen. End of story for my part

Old Post Oct-12-2003 16:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Divine9
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
Ik neem aan dat de hele progressive zaal nog bekent gemaakt moet worden, anders wordt het wel een heel saai feestje. (met uitzondering van foort en futureshock)

Old Post Oct-12-2003 16:30  British Indian Ocean Territory
Click Here to See the Profile for Divine9 Click here to Send Divine9 a Private Message Add Divine9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Er is maar een ding ECHT jammer aan innercity..

dat het niet meer op de zaterdag voor Oud en Nieuw gehouden wordt.

vorig jaar was het ook al zo geloof ik.. (toen ging ik maar eens niet)

Heerlijk om gewoon het hele nieuwjaars gebeuren niet mee te krijgen omdat je nog verschrikkelijk moe en brak bent (moet immers 's ochtends ook weer terugreizen naar Groningen.)

Ook altijd wel gezellig bij oma dan, niks meekrijgen (godzijdank! ) omdat je aan het nagenieten bent..

Old Post Oct-12-2003 19:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Waarschijnlijk ga ik dit jaar voor de eerste keer in mijn leven naar Innercity. Tis eigenlijk het enige grote feest in Nederland waar ik nog niet naar toe ben gegaan, dus moet ik maar een keer gaan kijken. Line-up ziet er leuk uit uit, bij P v D, Tiesto en Dave Clarke zal ik me zeker gaan vermaken.

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-12-2003 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

vorig jaar was het niet de laatste zaterdag van het jaar 21e was dat

Old Post Oct-12-2003 19:54 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Optimus
vorig jaar was het niet de laatste zaterdag van het jaar 21e was dat

Dat bedoeld hij ook domme sufkut!!....

"dat het NIET meer op de zaterdag voor Oud en Nieuw gehouden wordt.

vorig jaar was het OOK AL ZO geloof ik.."

Old Post Oct-12-2003 20:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by New Wave
Dat bedoeld hij ook domme sufkut!!....

"dat het NIET meer op de zaterdag voor Oud en Nieuw gehouden wordt.

vorig jaar was het OOK AL ZO geloof ik.."

Ach.. voor sommige mensen is het al laat..

Old Post Oct-12-2003 20:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ow ja, iets te snel gelezen

Old Post Oct-12-2003 20:30 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Pfff.. zo heb je nog weer eens iets te lezen als je een weekendje niet op Internet kan (zoals elk weekend hier trouwens maar okee..)

Moet zeggen dat ik het wel met Bram en Tim eens ben.. Ik ga niet alles nog eens herhalen wat er hier gezegd is (ik lijk wel gek) maar sinds wanneer mag je geen kritiek meer leveren op een line-up? Vind em zelf ook drie keer niks (zowel qua techno als prog als trance).. Ik besteed mijn geld dan ook liever aan wat anders..

p.s. Tim, volgens mij heb ik onze weddenschap gewonnen.. Nog geen Ben "trommeltje hier, trommeltje daar, et voila weer een zaadplaat klaar" Sims gezien op de line-up.. Zei toch al dat het TE obvious was

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Oct-13-2003 07:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by basd
Ben "trommeltje hier, trommeltje daar, et voila weer een zaadplaat klaar" Sims

Whoe ha ha ha ha ha hahahahahahahahhaha! SUPER!

Old Post Oct-13-2003 07:23 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

hehe, hij maakt veel onboeiende platen ja die sims.. maar voodoo tribe blijft toch wel een hele brute knalplaat!!

Old Post Oct-13-2003 09:33  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Sorry dat ik bij deze weer een bijdrage lever aan de "zinloze" discussie, maar voel me toch lichtelijk aangesproken op je kritiek op mijn kortzichtige persoontje.

quote:
Jij snapt er niets van.

Geef je helemaal gelijk in dat winst het hoofddoel is , dat zeg ik ook. Maar ik bedoel dus dat er daarnaast nog wat is. Als je toch geld genoeg hebt kan je toch ook andere dingen doen? Dit raakt toch wel uitverkocht! Ik zeg ook niet dat er 50.000 man op mijn lineup afkomen. Gooi er 3 namen bij als Tiesto, Picotto en Vath, en het raakt WEL uitverkocht.

Maar oke, als jij het gemekker vind dan zal dat wel. Snap niet dat mensen af en toe zo kortzichtig zijn (niets persoonlijk Jasper, bedoel jou zo niet) TUURLIJK moet dat uitverkocht raken. Maar ik denk dat mensen hier het punt missen, kijk eens verder dan alleen innercity.

Maar volgensmij is dit zinloos discussieren. Alles wat ik zeg is toch maar 'ID&T afzeiken' en ' wat zeur je nou weer op de line up van grote feesten'.

ik snap er dus niets van?

Ff tussendoor; het lijkt me sowieso dat er behalve de topnamen dit jaar ook best een hoop onbekende dj's te vinden zijn.

ID&T niet vooruitstrevend?

Kan me een Tiësto in Concert herinneren, kan me een bloomingdale herinneren.

En ik snap werkelijk niet wat je bedoelt met als je geld genoeg hebt dan kun je andere dingen doen.. Buiten het feit dat de huidige opzet waarschijnlijk een stuk meer kost dan jouw opzet, is het natuurlijk onzin om zomaar geld uit te geven omdat je dat toch al "genoeg" hebt.

Maar goed, ik zal het dan wel niet snappen.. (misschien omdat ik het niet eens ben met jouw mening?)

Old Post Oct-13-2003 10:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Jappio
Maar goed, ik zal het dan wel niet snappen.. (misschien omdat ik het niet eens ben met jouw mening?)

Ik bedoelde; jij snapte niets van mijn post, als ik hoe ik het zag. En dat ik zeg dat jij het niet snapt, heeft totaal neits te maken met het feit dat jij het niet met me eens bent. Beetje jammer om dat te suggereren. Ik ben totaal niet iemand die zijn ongelijk niet durft/wil toegeven, en niet naar meningen van anderen kijkt. Jammer.

Want tuurlijk is het onzin om geld uit te geven 'om het uitgeven'.
Verder ga ik hier neit op in, ik zou me buiten de discussie laten. Beloofd is beloofd.

Old Post Oct-13-2003 10:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Ik bedoelde; jij snapte niets van mijn post, als ik hoe ik het zag.
Want tuurlijk is het onzin om geld uit te geven 'om het uitgeven'.
Verder ga ik hier neit op in, ik zou me buiten de discussie laten. Beloofd is beloofd.

Mja ik zie op zich niet in wat er mis is om te discusseren als je met goede argumenten komt. Lijkt mij eerder een teken van zwakte als je dan de discussie niet aangaat, maar dat zal mijn mening wel weer zijn

Old Post Oct-13-2003 10:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This song please [2007] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJet-Set - "Into The Blue" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:26.

Forum Rules: