|
|
|
 |
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
|
|
quote: | Originally posted by SnuggLe
Kijk, dit is nou ECHT een kansloze reply.
Jij vind het dus afzeiken allemaal. Nou kijk, dan snap je het ECHT niet. Jij ziet het verschil niet tussen zeiken/flamen en discussieren. Als je het met iemand niet eens bent en wat kritiek uit is het meteen afzeiken. Wat een 'naar persoon' ben jij dan. Je begrijpt het dus echt neit.
Wat breng je in dan? NIETS toch?! Ik zie van jou geen 1 goede reply in deze thread, alleen nu een zeik-post dus. Dus waar bemoei je je mee, je zeikt met je post alleen maar mensen af. Dus hou je mond man...
Zo'n kansloze reply van jou, verdient een kansloze reply terug.. Maarja, nu 'zal ik me wel weer laten kennen'. Whatever, doe toch niets goed meer.
Sorry hoor, maar om dit soort dingen kan ik pissig worden :S |
Die reply was niet me enige reply, daarvoor ook nog 1 en ik mag toch best zeggen dat ik dit een leuke discussie vond. Dat jij niet alles goed gelezen hebt en daaruit de verkeerde conlcusie trekt kan ik ook niet helpen. Ennne kritiek hebben en afzeiken ligt in dit geval wel heel dicht bij elkaar. Opbouwende kritiek oke, maar dit was een beetje laag. Maar laten we er over ophouden verder gaan posten over zinnigere dingen dan elkaar een beetje de grond in trappen. End of story for my part
Oct-12-2003 16:16
|
|
|
 |
 |
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002
|
|
|
Oct-12-2003 19:44
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
Sorry dat ik bij deze weer een bijdrage lever aan de "zinloze" discussie, maar voel me toch lichtelijk aangesproken op je kritiek op mijn kortzichtige persoontje.
Jij snapt er niets van.
Geef je helemaal gelijk in dat winst het hoofddoel is , dat zeg ik ook. Maar ik bedoel dus dat er daarnaast nog wat is. Als je toch geld genoeg hebt kan je toch ook andere dingen doen? Dit raakt toch wel uitverkocht! Ik zeg ook niet dat er 50.000 man op mijn lineup afkomen. Gooi er 3 namen bij als Tiesto, Picotto en Vath, en het raakt WEL uitverkocht.
Maar oke, als jij het gemekker vind dan zal dat wel. Snap niet dat mensen af en toe zo kortzichtig zijn (niets persoonlijk Jasper, bedoel jou zo niet) TUURLIJK moet dat uitverkocht raken. Maar ik denk dat mensen hier het punt missen, kijk eens verder dan alleen innercity.
Maar volgensmij is dit zinloos discussieren. Alles wat ik zeg is toch maar 'ID&T afzeiken' en ' wat zeur je nou weer op de line up van grote feesten'. |
ik snap er dus niets van?
Ff tussendoor; het lijkt me sowieso dat er behalve de topnamen dit jaar ook best een hoop onbekende dj's te vinden zijn.
ID&T niet vooruitstrevend?
Kan me een Tiësto in Concert herinneren, kan me een bloomingdale herinneren.
En ik snap werkelijk niet wat je bedoelt met als je geld genoeg hebt dan kun je andere dingen doen.. Buiten het feit dat de huidige opzet waarschijnlijk een stuk meer kost dan jouw opzet, is het natuurlijk onzin om zomaar geld uit te geven omdat je dat toch al "genoeg" hebt.
Maar goed, ik zal het dan wel niet snappen.. (misschien omdat ik het niet eens ben met jouw mening?)

|
|
Oct-13-2003 10:37
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
Ik bedoelde; jij snapte niets van mijn post, als ik hoe ik het zag.
Want tuurlijk is het onzin om geld uit te geven 'om het uitgeven'.
Verder ga ik hier neit op in, ik zou me buiten de discussie laten. Beloofd is beloofd. |
Mja ik zie op zich niet in wat er mis is om te discusseren als je met goede argumenten komt. Lijkt mij eerder een teken van zwakte als je dan de discussie niet aangaat, maar dat zal mijn mening wel weer zijn
|
|
Oct-13-2003 10:42
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:26.
Forum Rules: