hier heb ik gewoon totaal geen woorden voor... tis tha same song die perry voor me heeft gedraaid (mah dan de prog mix) in de asta paar maanden terug maar deze rmx is gewoon geweldig! zaligeeeeee male vocals, sweet sad lyrics (I LOVE THAT!!!!), leuke melodie... ZALIG!!!
info ivm release-date en stuff? contact me pls!!!
Aug-17-2004 18:40
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by ahp2002
ik vind dat ie de omgekeerde kant op gaat, dat t alleen maar steeds beter wordt..
vind ik ook.. wat betreft zijn Sander van Doorn alias welteverstaan, zijn dingen onder Sam Sharp vind ik niet zo goed.
Aug-17-2004 18:48
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
FF door een aantal setjes van Summer Sessions gegaan:
Schulz
Ozgur
LikWit
Espen vs Elusive
Niklas Harding
Alucard
Ben Lost
Elemance
Morgen op het programma: Bax, Freezel en Perry Check www.ets-global en www.trancesphere.com voor tijden (vergeet niet dat ze daar amerikaanse tijd hanteren )
Aug-17-2004 18:53
TOR
Traveller
^ ik heb veel in te halen zie ik..
heb morgenavond eindelijk wat tijd.. ik ben er bij
Aug-17-2004 19:02
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by TOR
^ ik heb veel in te halen zie ik..
heb morgenavond eindelijk wat tijd.. ik ben er bij
Sets van ons zullen laat in de ochtend of vroeg in de middag worden uitgezonden. Je moet ongeveer 6 uur bij die gegeven tijden optellen.
Aug-17-2004 19:04
TOR
Traveller
ow je bedoelt nog Summer Sessions.. dacht dat je het over Perceptions had en zo.
zal dan wel weer alles moeten missen morgen
Aug-17-2004 19:13
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Zehra
Matt Cerf - Walk Away (Jose Amnesia Rmx)
hier heb ik gewoon totaal geen woorden voor... tis tha same song die perry voor me heeft gedraaid (mah dan de prog mix) in de asta paar maanden terug maar deze rmx is gewoon geweldig! zaligeeeeee male vocals, sweet sad lyrics (I LOVE THAT!!!!), leuke melodie... ZALIG!!!
info ivm release-date en stuff? contact me pls!!!
Vin'k zelf ook e hééél lekker nummer, puur GENIETEN is't Heb enkel nog maar de club mix gehoord, want Perry zijn setje van de Asta staat nog elke week minstens 2x op in de voiture, was echt ZALIG toen!!!