quote:Originally posted by magrec teringzooi!!!!!!!!! Ben me kaartje voor awakeningsfestival kwijt Kwijtgeraakt tijdens het laten zetten van een nieuw dakraam op mijn kamer Dat is kut Als ik jou was zou ik grote baas Rocco mailen met dit kleine leed. Wie weet stuurt ie je een nieuwe [email protected]
Geen Top Gear vanavond........vrouwen WK op de BBC vandaag
___________________ Down-Under was da bomb
Sigs stelen zonder toestemming is stout, dat vraagt om een reactie
quote:Originally posted by jp Dat is kut Als ik jou was zou ik grote baas Rocco mailen met dit kleine leed. Wie weet stuurt ie je een nieuwe [email protected] ik heb rocco al gesproken op msn. Ik moest maar een nieuwe kopen
Heb je de bon nog?
quote:Originally posted by jp Sigs stelen zonder toestemming is stout, dat vraagt om een reactie
quote:Originally posted by jp Heb je de bon nog? Nee maar wel een t-shirt
Nou ja dan klim je toch gewoon over het hek. Zo'n t-shirt houd het meeste prikkeldraad wel tegen
quote:Originally posted by magrec teringzooi!!!!!!!!! Ben me kaartje voor awakeningsfestival kwijt Kwijtgeraakt tijdens het laten zetten van een nieuw dakraam op mijn kamer PRUTSER!
___________________ Allemaal gelul!!
Schijt......veel post op me werk....dat wordt weer eens een dag doorwerken
Camera verloren in Barcelona... kijken wat ik van verzekering terugkrijg...
quote:Originally posted by Opti Camera verloren in Barcelona... kijken wat ik van verzekering terugkrijg... Mmmmmmm......zeker je vakantie terugverdienen Hoe was Barca btw ?