quote:Originally posted by eieregooie Iemand die wat van mijn bacterien wil overnemen? Sorry, ik ben al druk genoeg met m'n eigen bacterien...
2401 posts, volgens mij issie inmiddels groter als Freezeldraad..
___________________ Down-Under was da bomb
ohja, dat was ook een mooie
De Duitsers halen ons in met gemiddeld 100-150 posts per dag. Dus net na de Februaristaking zijn we de klos
B-day memories
quote:Originally posted by Freezel B-day memories Wanneer ben je jarig ?
De 3 woorden verhaal thread moet weer geopend worden
Voor het vaderland! +1
quote:Originally posted by MaGiK54 Wanneer ben je jarig ? 17 juni
Je had ook mijn profile kunnen checken Post niet editen, gewoon nieuwe voor vaderland!
Dan verdien je wel weer een eigen draad hoor....
lol Dan moet alleen wel iemand em openen die em niet meer delete... Vind je het gek dat die duitsers inlopen
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA