|
| quote: | Originally posted by Antony
jaar of 4 geleden bij mij ook vluchtmisdrijf, was wel bewusteloos en in't ziekenhuis kunnen herstellen van zware hersenschudding en kneuzingen. Poolse nummerplaat heeft interpol gevonden in Polen op een andere wagen. Dus kwamen ze niet veel verder mee... Is altijd wel rot, maar niemand rijd expres iemand aan (in eerste instantie, heb al verhaal gehoord van iemand die zen wagen in achteruit zette om zeker te zijn dat zijn nummerplaat door niemand kon onthouden worden. En is geen spookverhaaltje, kwam voor bij een informatieve toneelvoorstelling, 'Flits') Ik zou ook wel panikeren, maar je wereld stort zowiezo in. En iedereen reageert anders op zo'n gebeurtenissen. Ik wil het nu ook ni goedpraten, een straf is zeker terecht, maar ledematen afsnijden en zout opkappen. Da moogde gij dan van mij zelf gaan doen seh Zehra. Pakt op de Grote Markt ofzo. En probeer dan eens u leven normaal verder te zetten.
Een fikse geldboete voor de nabestaanden, een lange celstraf en ne pita superpikant laten opeten zal wel volstaan. |
ik sluit me toch aan bij zehra... het feit da ge iemand (half)dood kunt achterlaten al dan niet door iets da gij gedaan hebt, wilt volgens mij toch wel zeggen da ge serieus egoïstisch en gevoelloos zijt
|