04. Rank 1 vs. Jochen Miller - And Then... (Original Mix) [High Contrast] [Tune Of The Week]
Niet slecht, maar het moet nog wat groeien
Feb-07-2008 19:27
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Over 'n half uurtje nog Club Elite Seesions.
quote:
For this 3rd season "Club Elite Sessions" moves to its new time every Thursday on the Trance channel. M.I.K.E. blends his renewed focus on Trance with Progressive beats over to Electroclash, in a trademark M.I.K.E. style that truly reflects in his sound of today... and will surely not disappoint!
Be sure to tune in every Thursday starting a little after 4PM US Eastern / 9PM UK / 22:00 Central European Time on the Trance channel, don't miss it.
Feb-07-2008 20:30
Remofski
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2007
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Om nog niet te spreken van de Engelse plaag genaamd Above & Beyond met hun dertien in een dozijn kaasplaten.
Wat Armin betreft: daar kan ik nog mee instemmen... MAAR ABOVE & BEYOND AFKRAKEN IS HEILIGSCHENNIS!
Trancehater.
Feb-08-2008 11:29
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Allé man, zelfs toen ik nog een trancemaniak was moest ik niks van A&B weten, hun sound deed mij nu echt totaal niks.
Above & Beyond is hit or miss bij mij. Ik hou eigenlijk vooral van hun (pop)remixes:
Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond's UV Remix)
Britney Spears - Everytime (Above & Beyond Remix)
Madonna - What It Feel Like For A Girl (Above & Beyond Remix)
Adam Nickey - Never Gone (Above & Beyond Respray)
Purple Mood - One Night In Tokyo (Above & Beyond Remix)
Above & Beyond - Air For Life
= Win
Al hun andere producties met als koploper No One On Earth
= Keiarte fail
P.O.S. moet die gayband eigenlijk verlaten en enkel nog soloproducties maken; want al de genialiteit in die producties komt van hem.
Feb-08-2008 11:36
Remofski
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2007
Niet alle A&B schijven zijn goed natuurlijk, maar ze hebben een aantal geniale platen. Buzz aan de andere kant vind ik dan weer een pak minder en geen goede maatstaf van hun talent. Wat No One On Earth betreft: de Gabriel & Dresden mix daarvan is wél heerlijk, al ben ik normaal niet voor dat duo.
Srry, maar ik hou van die klassieke elementen in die Anjunamuziek. Het feit alleen al dat ze veel gebruik maken van piano vind ik al een enorme plus. Mooi, rustig en melodieus, zo heb ik het graag.
Zeggen dat hun sound generisch, allemaal hetzelfde of dertien in een dozijn is, is gwn meehuilen met de wolven. A&B bashen is tegenwoordig nu eenmaal cool omdat ze populair geworden zijn. Dat laatste betreur ik trouwens ook ergens. Het zijn mijns inziens goede producers en goede DJ's die heel wat technisch en muzikaal talent hebben.
Feb-08-2008 12:17
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Buzz vond ik eerst niet te vet, maar moet zeggen dat het nummer mij toch aangenaam verrast heeft, een echt dansvloerplaatje
Jaren geleden ontdenkt in een PvD set
Feb-08-2008 18:10
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
De Airwave remix van Air for life blijft wel altijd goed
De laatsten tijd is het ook meer poptrance, waarschijnlijk hebben ze een voorbeeld genomen aan Armin.
Feb-08-2008 19:09
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Tijd om dit threadje naar boven te halen
Behoorlijk goede aflevering vanavond. Veel vocal trance in het begin, maar vanaf nummer 08 wordt het beter.
A State of Trance episode 381
Tracklisting
01. Dash Berlin feat. Cerf, Mitiska & Jaren - Man On The Run [Armada] [Future Favorite]
02. Ashley Wallbridge - The Embrace (Aurosonic's Waiting For Sunrise Mix) [Dark Bird]
03. Myon & Shane 54 feat. Carrie Skipper - Vampire (Gareth Emery's Garuda Remix) [Armind]
04. David Newsum - Spank Bank (Activa Deep Mix) [Kill The Lights]
05. Mike Koglin feat. Tania Laila - Find Me (Orjan Nilsen Remix)
06. BT - Force Of Gravity (Orjan Nilsen Remix)
07. ID
08. Leon Bolier vs. Jonas Steur - Lost Luggage (Rank 1 Remix) [2Play]
09. Sebastian Sand - Creeps (Ronski Speed Remix) [Euphonic]
10. Rank 1 - L.E.D. There Be Light (Trance Energy 2009 Anthem) [High Contrast] [Tune Of The Week]
11. Tiddey - Savage Emotions [ProLogicMusic]
12. Alex M.O.R.P.H. - Sunshine (Nitrous Oxide Remix) [Vandit]
13. Hodel & Avenger - Rebirth
14. Robert Nickson - Circles [A State Of Trance]
15. Michael Angelo feat. Danny - Test Drive (Nitrous Oxide Dub) [High Light]
16. Oliver Smith - Cirrus [Anjunabeats]
17. Armin van Buuren feat. Justine Suissa vs. Kandi & Nickson - Wall Of Rewire (Avenger Remix) (Airbase Bootleg)
18. Sam Sharp - Roundabout (Sander Van Doorn Main Mix) [Doorn]
19. ID
20. 8 Wonders - Everything's Been Written [A State Of Trance]
21. Paul van Dyk feat. Hemstock & Jennings - Nothing But You [Vandit] [ASOT Radio Classic]