Originally posted by Bertn
ben ik dan de enige die vindt dat het origineel stukken beter is???
ken het origineel niet maar vind de g&d rmx echt zalig! die vocals... damn! de lyrics daarentegen zijn niet zo denderend maar goed... da maakt het liedje int geheel niet slecht. nog eens opzetten hier. en ff de original checken...
Aug-20-2004 04:28
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Zehra
ken het origineel niet maar vind de g&d rmx echt zalig! die vocals... damn! de lyrics daarentegen zijn niet zo denderend maar goed... da maakt het liedje int geheel niet slecht. nog eens opzetten hier. en ff de original checken...
als je de original mix gehoord hebt zul je pas merken hoe lame de remix is: alles overgenomen, behalve de bassline en een 4/4 beat ipv de zaaaaaaaaaaalige way out west-breakbeats
on topic: signum @global dj broadcast 16-08-04
op dit moment draait er een soort van remix van underworld - born slippy met "we got him"-vocals. manman, wie durft er nu zo een monument van een nummer zooo te verneuken...
Aug-20-2004 08:29
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
^ Yves Deruyter ?
vind zijn remix redelijk goed hoor, wacht maar tot je hem op een groot systeem hoort
op topic: Echano - I'm on my Own
Aug-20-2004 08:31
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by TOR
^ Yves Deruyter ?
vind zijn remix redelijk goed hoor, wacht maar tot je hem op een groot systeem hoort
[/B]
yves deruyter? hmm... ik vind het echt lame, allez, de helft van het nummer samplet gewoon het origineel.. Dat gaat in tegen mijn principes ik vind het gewoonweg niet kunnen.
Aug-20-2004 08:33
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
gisteren in mn bed gratis en live kunnen genieten van faithless
ze begonnen met insomnia en 3de liedje was god is a dj
2de liedje heb ik nie zo goed gehoord en na god is a dj was ik in slaap gevallen
Aug-20-2004 08:34
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Shapeshifters - Lola's Theme (Eric Prydz Remix)
Aug-20-2004 11:08
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by TOR Shapeshifters - Lola's Theme (Eric Prydz Remix)
^ Marginaaaaaaal vette plaat!!
Right now:
Nathan Fake: The sky was pink (James Holden remix)