Als wij het Duitse bier drinken zullen zij Hollandsch bier moeten kopen en worden dan zo misselijk dat men zeker 5 dagen uit de roulatie is
quote:Originally posted by Wokkels wat insinueer je nu? Ik drink altijd gewoon braaf nederlands bier hoor! Dan isset goed
___________________ Down-Under was da bomb
Goed plan jp!! Mag ik dan ook belgisch bier drinken als vervanging voor het bier dat we aan de duitsers doneren?
___________________ If you can't eat 'em, join 'em. | Nu met winter avatar!
Het bier is op
Keine bier das ist scheize.
Agossie! Er is vast nog wel ergens een nachtwinkel open
Bierworstjes dan ??
Coca-Cola dan maar. Met mandarijnen voor de pitamientjes.
Mandarijnen zijn bah
Een mandarijntje kan ik oo kwel gebruiken op t moment
nee...vitamines zijn bah
Wat mankeer je dan Egg.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA