|
|
|
|
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by domineesje
ei, ondertss in NL vertoefd, niemand kent dat reglement of hoe je het ook noemt 
volgens mij is het gewoon iets dat ze u leren in de rijschool, dat ze defensief rijden noemen |
Het lijkt me ook duidelijk dat het geen algemeen bekende regel is. Ik heb het ook nog niet gevonden trouwens dus misschien is het dan meer een gedragsregel, maar ik weet zeker dat ik het uit een relatief betrouwbare bron heb! 
Defensief rijden kennen we in NL niet, wel anticiperend rijden, en dat zouden meer mensen moeten doen. Niet alleen naar de auto voor je kijken maar het liefst een kilometer vooruit en achteruit. Overigens zal een behoorlijke rijleraar je wel leren om door te rijden. Dat is tenminste wat bij mij en mijn vrienden er wel in gestampt is. Niet sukkelen en twijfelen. Liever verkeerd rijden dan twijfelen welke kant op te gaan. DOE IETS! 
En laten we over mijn instructrice maar niet beginnen 
| quote: | Originally posted by Giesber
Je wilde het slachtoffer dan niet vermoorden |
Dan is de doodslag op zich toch nog steeds onopzettelijk? Dan was hij of zij wellicht van plan iemand te mishandelen, maar niet met de dood tot gevolg... In mijn ogen onopzettelijk dus, ondanks dat de mishandeling opzettelijk was. Volgens mij heb je doodslag, moord en moord met voorbedachte rade. Doodslag wanneer je iemand onopzettelijk doodt, moord wanneer je iemand opzettelijk doodt, en moord met voorbedachte rade wanneer je voornemens was om iemand te doden.
Hoe zich dat vertaald naar de 4 amerikaanse veroordelingen (manslaughter en murder in the 1st/2nd/3rd degree) weet ik niet precies, maar ik ben ook geen jurist en zal er wel weer naast zitten 
|
|
Dec-14-2006 00:34
|
|
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
Dec-14-2006 13:47
|
|
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
Dec-14-2006 15:45
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Amai, krijg hier net een mail van LazerHotHits...
ziet er naar uit dat we een Beta-zaterdag krijgen elke eerste week van de maand
line-up:
19-20u: Transfusion
20-21u: Everlast
21-22u: LPG
22-23u: Vega
Dus elke eerste zaterdag van de maand vanaf januari intjoenen zou'k zo zeggen |
'k Hebt ook gezien, lekker. 
Ik ben Everlast trouwens, voor de onwetenden onder ons.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Dec-14-2006 17:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:28.
Forum Rules: