Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Mysteryland är namnet på festen om jag ska va petig, stället i år heter nåt i stil med Haarlemmermeer Floriade.
Som jag känner har inte jag en chans i världen med tanke på min ekonomi att dra till England och visst finns det andra fester men detta är en stor fest som är välkänd som man borde ha besökt iaf en gång innan man dör så varför inte nu.

Ang. video materialet så är det från förra årets Mysteryland DVD

Nån som vill ha ? Säg ba till

Jo, givetvis heter festivalen Mysteryland och stället det hålls på Haarlemmermeer Floriade. Missförstog nog mig lite där vad jag menade på var att Mysteryland hålls på en väldigt vacker plats och det drar utöver vilka DJs som ska spela sina skivor. Kunde inte riktigt dra mig till minnas allt jag såg på de dära filmsnuttarna från Mysteryland DVD:n, kunde inte heller kolla på den nu, någon codec eller något som spökar min dator.

I vilket fall som helst...
Jag skulle inte hysa några som helst agg mot er om ni fylla bilen över en dag utan att verkligen ta besked från mig som jag vaklat fram och tillbaka med min närvaro på forumet. Ur min synvinkel är det först till kvarn som gäller nog för att det finns person som jag heldre ser mig åka av den simpla anledning att jag träffat dem förut och inte minst snackat om att göpra om samma sak i år också.
Jag är dock lite nyfiken på vad sjuton man ska göra i holland om man åker ner redan på torsdag, iofs så är en dag rätt lätt att fördriva. Kan absolut tänka mig ett par saker som man säkerligen inte återfinner hemma i Sverige som finns väldigt fritt och öppet i Holland.

uhm, Ska försöka ta kontakt med dig mindshooter på ICQ så fort jag finner mig lite mera tid över till hands, så kan vi prata mera om resan som kanske inte intreserar alla.

Old Post Jun-18-2003 18:09  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

lovar komma me besked så snart jag snackat me ac om han kan komma online nån gång pojkspjuvern

hur många finns i bilen nu??? mind,steve å wobert?? kör på 5 i bilen va??
ger besked så fort jag bara vet nåra detaljer..

ett par frågor bara hehe
hur många dar har sthlms bilen tänkt stanna där nere??
bra å veta å så..förra gången måste vi slagit nånslags rekord i blixtvisit i holland..kan knappt varit mkt mer än 48tim max..hehe

men typ fre-sön,mån? checkat hotell å sånt?

återkommer

Old Post Jun-18-2003 18:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

quote:
Originally posted by AC.
Jag är dock lite nyfiken på vad sjuton man ska göra i holland om man åker ner redan på torsdag, iofs så är en dag rätt lätt att fördriva. Kan absolut tänka mig ett par saker som man säkerligen inte återfinner hemma i Sverige som finns väldigt fritt och öppet i Holland.

köpa vinyl grabben...nått vi verkligen saknar här hemma e bra affärer som säljer 12r
fast "väldigt fritt å öppet"? tänker på coffeeshops kanske
tror jag har kvar d där mysko lilarosa pillergrejen som terpsi hade hittat...hehe läckra färger jue

så d e redan på tors som e avresdag??

Old Post Jun-18-2003 18:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

5 i bilen... mja mjä... då vill jag sitta i fram så mycke som möjligt, de e inte så himla bekvämt även om det finns plats men 3 i baksätet blir nog lite väl jobbigt i längden.

Anledningen att jag vill åka ner redan på torsdagen är att kunna åka ner i lugn och ro utan någon deadline + att vi kan fixa sovplatser lite lättare... sen e de väl soft med en mini semester...
Man hinner vila upp sig från resan ner (läs ladda inför festen)
Man kan glo i affärer nånstans (efter kläder eller vinyl)...

Tidigare i år när jag var på Trance Energy så vardet bara till bussen, raka vägen ner, några timmar på stan innan festen började, efter festen var det in i bussen som i en sardinburk och hem...
Where´s the rush
Jag röstar iaf på ner torsdag hem söndag. (talar för sthlms bilen nu)

Old Post Jun-18-2003 18:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

bara vi är hemma innan tisdag så är jag game.... kommer krävas lite mer pengar om man ska shoppa och så dock...men fan det är juh en grej o va i holland..gå ut på pubben o så

Röstar oxå på 4:a i bilen... jag har suttit 3 pers bak i stefans bil förut och det var riktigt jobbigt efter 2 timmar bara....softare att kunna ha lite spejs om man vill vila och så

AC återkom via ICQ så fort du kan

Old Post Jun-18-2003 19:51 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Party Hat

hehe... okej då.. va bra att ingen kände sig förbisedd.... de e väl bara ja som tjej som skulle känna så antar jag.. för det skulle ja nog hejhå, lycka till...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-18-2003 19:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by AC.
Jag är dock lite nyfiken på vad sjuton man ska göra i holland om man åker ner redan på torsdag, iofs så är en dag rätt lätt att fördriva. Kan absolut tänka mig ett par saker som man säkerligen inte återfinner hemma i Sverige som finns väldigt fritt och öppet i Holland

Du vill väl se vad det är dem är så rädda för, eller hur?
One time won't hurt...

Fast niederweed är extremt starkt, så ta det lugnt,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Jun-18-2003 20:52  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Party Hat

Kolla här!!!

shit asså... sån skulle man haft å dragit me hela svenska TA til ML me

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-18-2003 21:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Glorie
Kolla här!!!

OT: Fy satan vilken jeddra buss !!!!

Old Post Jun-18-2003 21:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Glorie
Kolla här!!!

du e säker på att du inte redan har en och bara har glömt den i garaget eller nåt?

skulle kunna bo permanent i en sån där...

ska vi skramla ihop till en sån så bidrar jag gärna med en femtilapp och ett fickljummet jenka-tuggummi (innehållet i min vänstra ficka)

Old Post Jun-18-2003 21:28  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Steve: hur många med körkort är ni nu?.. 3 va ju att föredra va. om dom andra bangar så kanske teza följer med.. hon har ju körkort.. =)
men jag är nästan säker på att jag ska med.. ska checka ekonomin bara.. =)

Old Post Jun-18-2003 22:06  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

nu har jag kollat upp det där med ledighet. o det är ingen annan som ska ha semester då så det ordnar sig med det.. =)

Old Post Jun-19-2003 10:02  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp me ID from which pvd liveset is this track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrchid - "Starlight" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:38.

Forum Rules: