|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Mysteryland är namnet på festen om jag ska va petig, stället i år heter nåt i stil med Haarlemmermeer Floriade.
Som jag känner har inte jag en chans i världen med tanke på min ekonomi att dra till England och visst finns det andra fester men detta är en stor fest som är välkänd som man borde ha besökt iaf en gång innan man dör så varför inte nu.
Ang. video materialet så är det från förra årets Mysteryland DVD
Nån som vill ha ? Säg ba till |
Jo, givetvis heter festivalen Mysteryland och stället det hålls på Haarlemmermeer Floriade. Missförstog nog mig lite där vad jag menade på var att Mysteryland hålls på en väldigt vacker plats och det drar utöver vilka DJs som ska spela sina skivor. Kunde inte riktigt dra mig till minnas allt jag såg på de dära filmsnuttarna från Mysteryland DVD:n, kunde inte heller kolla på den nu, någon codec eller något som spökar min dator.
I vilket fall som helst...
Jag skulle inte hysa några som helst agg mot er om ni fylla bilen över en dag utan att verkligen ta besked från mig som jag vaklat fram och tillbaka med min närvaro på forumet. Ur min synvinkel är det först till kvarn som gäller nog för att det finns person som jag heldre ser mig åka av den simpla anledning att jag träffat dem förut och inte minst snackat om att göpra om samma sak i år också.
Jag är dock lite nyfiken på vad sjuton man ska göra i holland om man åker ner redan på torsdag, iofs så är en dag rätt lätt att fördriva. Kan absolut tänka mig ett par saker som man säkerligen inte återfinner hemma i Sverige som finns väldigt fritt och öppet i Holland.
uhm, Ska försöka ta kontakt med dig mindshooter på ICQ så fort jag finner mig lite mera tid över till hands, så kan vi prata mera om resan som kanske inte intreserar alla.
|