|
Na donderdag naar Invited te zijn geweest en zaterdag nog een paar uur in de ochtend en middag moest werken was ik al aardig brak toen ik van huis vertrok. In de trein kwam de stemming er gelukkig al goed in, dus ik had er helemaal zin in. Jammer dat door een vertraging we de aansluitende trein op 1 minuut mistten ofso en daardoor een half uur latrer aankwamen in Den Bosch. Erg jammer dat toen de rij ook ergens tot achteraan het andere gebouw stond, waardoor we pas half 1 binnen kwamen en dus al te laat waren voor G&D. Na nog een half uur in de rij gestaan te hebben voor garderobe (jas/trui 2 euro p/st :whip bonnen in de hardstylezaal met achtergrondmuziek van Red Razor was het eindelijk tijd om eens los te gaan.
De Kremlin zaal werd grotendeels mijn bestemming voor de nacht en het begon allemaal met Don Diablo. Vond het niet echt een spetterende set. Was ook zeer vreemd opgebouwd, maar het was iig al gezellig met Tijs08, Totalwoot, Partyhardy!, Arise2 en nog wat cornuiten.
Daarna Sister Bliss die mij niet echt kon boeien. Vond het allemaal maar een btje rimboemuziek, dus ben daar snel weggevlucht en ben met me broertje een kijkje gaan nemen in de techno. Vind techno steeds aantrekkelijker worden en ook gister vond ik het weer geweldig. Op het moment dat we daar aan kwamen draaide Christian Smith. Had nooit gehoord van die knakker, maar draaien kan hij wel. Heb daar 3 kwartiertjes lekker staan dansen en ben toen weggegaan, want het was erg warm daar, dus zijn we even naar de HHzaal ernaast gegaan waar Tom Harding op dat moment aan het draaien was.
Nou na 2 of 3 platen had ik het al helemaal gehad. Toen er ook nog een vent van 35 me broertje probeerde te versieren zijn we maar weer terug gegaan naar Kremlin, want wilde toch wel een stukje van James Holden meepakken, zkr nadat we G&D al gemist hadden.
Tsja James Holden, begon leuk, maar na 3 platen was het echt veels te diep. Allemaal zoutloze, inspiratiezoekende melodietjes en dingetjes. Was het na een half uur weer helemaal zat, dus ben toen weer met me broertje naar de techno vertrokken, waar Mistress Barbara de bezoekers aan het vermaken was. Deze set vond ik nog lekkerder en ben daar echt helemaal losgegaan een half uur.
Kreeg na een half uur namelijk een smsje van Tijs dat het toch wel weer geweldig was in de Kremlin, dus daar maar weer heen verkast, maar Holden vond ik nog steeds saai.
Hoopte eigenlijk dat Gielen het nog goed zou maken, aangezien 2 op de 5 sets ongeveer van hem wel aardig zijn. Nou gister was het dus 1 van de 3 want het leek echt helemaal nergens op. Wat een clown. Naja gelukkig werden we uit ons lijden verlost door Guy Ornadel.
Die draaide als enige voor mij die avond in de Kremlin wel een topset. Allemaal lekkere trancertjes. Veel onbekende voor mij.
Astrid erna viel weer tegen, maar was toen al zo brak dat ik er eigenlijk nog maar weinig van weet.
Treinreis terug was ook weer een hel. Lang leve de NS!
Al met al een matig feest. Outdoor versies zijn 10x beter en denk niet dat ik ooit nog naar de Brabanthallen ga, want qua organisatie is het gewoon ruk daar.