Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!! - Part IV
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

Net "The butterfly effect" gekeken, ik weet niet of iemand anders deze film al aangeraden heeft (heb geen zin om hele draad te lezen)
maar deze film moet je echt kijken. K'vond hem helemaal top en boeiend van het begin tot het einde.

Plot Outline: A young man (Kutcher) blacks out harmfull memories of significant events of his life. As he grows up he finds a way to remember these lost memories and a supernatural way to alter his life.

IMDB : HIER

User Rating: 7.4/10 (11,884 votes) [IMDB]

Last edited by Smirnoff on Aug-25-2004 at 21:20

Old Post Aug-25-2004 21:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Smirnoff
Net "The butterfly effect" gekeken, ik weet niet of iemand anders deze film al aangeraden heeft (heb geen zin om hele draad te lezen)
maar deze film moet je echt kijken. K'vond hem helemaal top en boeiend van het begin tot het einde.

Nee echt ?

Die is hier pas honderdveertig keer genoemd

Maar is inderdaad een goeie film, daar zijn de meesten het toch wel over eens hier geloof ik.

Gisteren zelf Office Space opgenomen, al vier keer ofzo gezien maar wel leuk voor het weekend..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-26-2004 08:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by basd
Van het weekend Secret Window gekeken, was wel een aardige film. Heb het normaal niet zo heel erg op boekverfilmingen (met uitzondering van LOTR), omdat ze het boek vaak geen recht doen, maar in dit geval heb ik het boek nog niet gelezen, dus dat maakte ook niet uit.

Nou hoef ik het boek in ieder geval niet meer te lezen, want de spanning is wel een beetje weg. Vond de plot-twist aan het einde wel aardig gevonden, al had ik wel een beetje zoiets verwacht.. Het was in ieder geval behoorlijk uitgewerkt, iets wat niet altijd het geval is..

Ik vond hem tegenvallen.

Laatst Van Helsing gekeken (nu al) en die beviel me beter, al zat ie vol cliches en het acteerwerk van Kate B. was nou ook niet hoogstaand...Wel goede special effects en actie-scenes, dat heeft de film gered. Vooral de scene met Mr Hyde was cool. Een 7 krijgt ie op de schaal van Cosmic

Old Post Aug-26-2004 10:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Wat vond je dan niet goed aan Secret Window?

Ik ga zelf niet zo voor die superhelden-films (al heb ik Austin Powers wel een x aantal keer gezien, maar dat is dan weer iets anders..), vind het meestal maar een poging om een slap verhaal omhoog te trekken door overmatig gebruik van special effects..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-26-2004 10:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Heb net THIRTEEN gezien. Gave maar best wel aangrijpende film... En mocht ik nu een geil mokkeltje van 13-14 tegenkomen dan bedenk ik me geen moment en lul haar echt wel het bed in...Geile wijven waren het.. TOP

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-26-2004 15:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ohja was ook nog naar de bios geweest..

1- Shaun of the Dead was zooooo'n kutfilm

2- King Arthur vond ik erg GAAF. Keira is zo HEEEEEET!!

3- I, Robot vond ik ook erg vermakelijk.

4- Chronicles of Riddick ook vette film alleen erg pauper einde.

En morgen om 21:15 naar The Village, zou eigenlijk vanavond gaan maarja om 19:30 komen mijn heldinnen en in het bijzonder Fatima Moreiro de Melo in actie en dat is zo'n TOPPER dat ik de film een dag moest verplaatsten. Ze pakken zeker GOUD en dat wil ik natuurlijk niet missen.

Old Post Aug-26-2004 15:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by Remy D

En morgen om 21:15 naar The Village,

Ben net terug en ik kan best wel zeggen nu dat dit 1 van de GAARSTE films is die ik in tijden heb gezien!! Schraal, heel schraal!!! Begon echt veelbelovend maar na een uur word hij erg goedkoop en er had zooooooooo veel meer in kunnen zitten!!!

Heb ook nog nooit meegemaakt dat 80% tot 90& van de mensen hardop scheldend, mokkend en balend en nog meer balend en verontwaard de zaal uit lopen!! Erg jammer want het had echt een TOPPER kunnen worden!

Old Post Aug-27-2004 22:12  Netherlands
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003

Heb gister Collateral gezien!!

Best een vette film eigenlijk, maar ik had 'm best vroeg al door en dat is dan minder leuk... maar tom cruise heeft met deze film voor mij echt bewezen dat hij goed kan acteren... was nooit echt besloten of hij dat wel of niet kon, zat er altijd een beetje tussen in voor mij...

Old Post Aug-27-2004 22:38  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

quote:
Ben net terug en ik kan best wel zeggen nu dat dit 1 van de GAARSTE films is die ik in tijden heb gezien!! Schraal, heel schraal!!! Begon echt veelbelovend maar na een uur word hij erg goedkoop en er had zooooooooo veel meer in kunnen zitten!!!

Heb ook nog nooit meegemaakt dat 80% tot 90& van de mensen hardop scheldend, mokkend en balend en nog meer balend en verontwaard de zaal uit lopen!! Erg jammer want het had echt een TOPPER kunnen worden!

Dus eigenlijk net zoiets als Signs, ook gehyped en het resultaat viel ook bar tegen. Van dezelfde regisseur trouwens....

quote:
Originally posted by basd
Wat vond je dan niet goed aan Secret Window?

Het einde viel me gewoon tegen, meer kan ik niet zeggen anders worden het spoilers...

Old Post Aug-28-2004 10:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:

2- King Arthur vond ik erg GAAF. Keira is zo HEEEEEET!!

jah in dat bosmensen pakje is ze best goed te doen!

Old Post Aug-28-2004 15:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

ik wacht op de nieuwe film van Pinkeltje

Old Post Aug-28-2004 16:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Weet iemand een site waar je ondertitels kan downloaden voor films die je hebt gedownload?

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Aug-29-2004 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!! - Part IV
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRampling bootleg cd part 2 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVoltswagen - No Sleep, [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:54.

Forum Rules: