Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

T’is ondertussen al dinsdag (ben waarschijnlijk weeral de laatste) en begint’t toch wel is tijd te worden da’k hier ok e kleine review doe…

Dag begon eerst met m’n voiture vol te laden, m’n neef Jochen (kerel met sikje op foto’s) gaan halen om 17u15, dan Seb gaan oppikken in Hasselt en dan als laatste m’n schoonbroer Peter zodat we mooi rond 19u konden vertrekken richting Den Haag
Om 21u30 aangekome, ruimschoots op tijd, dus nog wel ff tijd voor iets te verorberen, Mc Do binnen. Maagjes goed gevuld, ma’t rare was da ge moest vrage of ge boven na’t toilet mocht op wa’t sloeg ik weet het nog altijd nie zene :§ Hebben de hollanders misschien iets me WC’s of make ze der gewoon misbruik van tijdens’t EK
Enfin iedereen voldaan naar buiten, ff Freezel & Emma e berichtje sturen en telefoontje plegen en afspreken op’t plein waar we nog ff konden meebibberen met de hollanders want er was nog tijd over.
1ste verlenging zat erop dus werd het stillekes aan tijd om af te zakken naar de Asta, ongeveer e 2 minuutjes stappen en we waren gearriveerd. Stonden ondertussen nog een paar andere BeTa’s op ons te wachten met name, Jasper, Zehra, Tom (Xilver) en Wouter… Na ff gecheckt te hebben waar ze stonden met de auto, hebben ze maar wijselijk besloten om deze te gaan verzetten, e goei zaak trouwens Andere BeTa’s ff weg, kwamen der weer andere toe, de avonturiers onder ons, Kevin en Dries… Na wat gelanterfant voor de entree zijn we dan toch maar binnengegaan, stevige kerels aan de inkom en juffies aan de tickets en de jetons. Keet binnen en daar was Perry al bezig met de eerste lekkere sounds door de boxen te sturen! Ondertussen was Freezel druk an’t bellen me’t thuisfront en daarna gejuich en weet’k wa nog allemaal, enfin de hollanders hun déja vu gevoel was weg en we konden een rustig avondje tegemoet zonder lange gezichten!
Perry zijn setje was GENIETEN , ni zoveel op bewogen, maar bij Perry sluit ik liever die ogen en handjes in de lucht, hes eb Enfin in’t begin e beetje zitten babbelen met Jochen en Peter, drankje gehaald, wat foto’s geschoten en het vrouwelijk schoon in’t oog gehouden (vooral m’n neefke dan, zul’t da soms wel op de foto’s zien dat er daar ineens Hollandse grieten opstaan, hij was’t toestel toen ff an’t gebruiken ). Zehra wist ons te vertellen dat Markus gearriveerd was en aan de zijkant van de Dj Booth stond, hup iedereen naar ginder voor e fotoshoot en hij wist ons ook te vertellen dat hij van 1 tot 3u ging draaien en na Armin om 6u nog ging afsluiten… Hij ging ’t diep houden, want hij houdt wel van diep gaan zei hij Perry was ondertussen zijn laatste half uur in gegaan met Rio Addicts – Crossroads, Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Coldharbour Remix) en natuurlijk Perry O'Neil – Arise .
Hierna nam Markus Schulz het over, rustig beging, ma toch wel al e eerste hoogtepunt (als er misschien al geen gepasseerd waren) Nikola Gala - Swing 2 Harmony, heerlijke vocals toch die plaat Ging zo verder met nog meer héérlijke nummers als Michael Burns – Forward, Peter Martin - Perfect Wave, Tilt - The World Doesn’t Know , Roland Klinkenberg vs Holden and Thompson - Bounce @ Nothing, Rank 1 - Breathing (Breaks Dub/Markus Schulz Edit) (blijft er beresterk nummer dit ) en Markus Schulz pres Elevation – Largo… Mooi gevarierd setje, ma moet zeggen dat ik zijn set tijdens de vorige Armada Night (29-04-04, XL Orange Amsterdam) beter vond, ma geen klachten zene, Markus is gewoon e ijzersterke DJ Tijdens zijn set nog ff e babbeltje gedaan met Perry, heel fijn dat ie zich ook gewoon tussen de mensen begaf, zalige kerel, ma had spijtig nie zo’n goed nieuws over Arise, de release van deze toch wel HEERLIJKE plaat zal pas iets zijn voor na de zomervakantie, geduldig wachten dus Bij Markus toch al wat meer bewogen, mocht ook wel, want het was ondertussen al den 1ne door .
Tja, na Markus, kwam dus Armin en’t leek wel of iedereen voor hem gekomen was… Wij kwamen voor het hele pakket en da was ondertussen voorlopig al serieus geslaagd Armin zijn stijl is ondertussen al gekend, maar de laatste tijd toch wa harder an’t gaan, ni speciaal positief, ma ja… De volgende platen kwamen voorbij Sarah Mclachlan - World On Fire (Junkie XL Remix), Audioholics - External Key, Adam White and Andy Moor pres White Room - White Room, Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) VOCALS , DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Original Mix) , Mark Norman - Phantom Manor, Ton TB - Dream Machine (Original Mix), en nog vele andere… Om 6u dacht ik toch wel nu zit het erop, mocht ok wel, want had me volledig gegeven op deze set, nog meer as genoeg energie over van de vorige 2 sets en hierop dus volledig gegaan Die 3 extra platen hoefde er voor mij ni echt meer bij, want ik heb zoiets van Quand c’est trop, c’est trop he, awel en dees was TROP,…
Nog héél ff tijd (met de nadruk op héél ff) voor e paar foto’s en dan was hij samen met 2 van die stevige kerels langs achter de pist in… (Chris sorry da’k geen foto van je heb met Armin, ma liet ff m’n neef en schoonbroer voor, want zij hadden nog geen foto met Armin en wij 2 al wel, dus, ma als’t e kleine troost mag zijn, heb er ook gene he ). Ondertussen al 6u30, dus stillekes aan tijd voor de auto op te zoeken en terug richting Bels terug te keren, nadat m’n busje iedereen had afgezet, kon’k om 11u15 voldaan m’ne nest inkruipen

Conclusie:

Heel geslaagde avond met lekkere muziek en uitermate goeds sfeer Zoals iedereen ook al gezegd heeft, waren de hollanders weer heel vriendelijk, dus heel aangenaam voor ons belgen, maar ocharme als zij voor e feestje naar ons komen..
Feestende BeTa’s, echt weer TOP onze belgen
Vloeiende remixen door Perry, heeft echt e naadloos setje neergezet, vond hem echt het beste mixen van de 3, GO PERRY GO

Foto’s zijn er ondertussen ook al, begint ok stillekes aan tijd te worden ni… Alleen moeten ze nog ff in e gallery kome, ze volgen dus nog


___________________

Last edited by Meltoz on Jun-30-2004 at 07:28

Old Post Jun-29-2004 16:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

Zehra heeft mij ondertussen mooi geholpen met de foto's en HIER zijn ze dan

Wreed merciekes en e duipe buiging voor Zehra


___________________

Old Post Jun-29-2004 17:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

Ver reportje Tom En die foto: maakt niet uit, heb er al een aantal

Old Post Jun-29-2004 17:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah
******



Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium

Nice reviews en mooie foto's


___________________

Old Post Jun-29-2004 18:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

report van Meltoz geeft de sfeer van het feestje weer al was ik er niet bij


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jun-29-2004 21:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...



Registered: Apr 2003
Location: near Brussels

Tom ge zijt nen tragen !

ma schone report


___________________

Old Post Jun-30-2004 09:10  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

quote:
Originally posted by pooley
Tom ge zijt nen tragen !


Ga der an werken...


___________________

Old Post Jun-30-2004 09:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium

quote:
Originally posted by eieregooie
Zow... mijn fotootjes zijn ook online inmiddels

KLIK!


Prachtige laserfoto'tjes. Vooral die allereerste van Markus.

Old Post Jun-30-2004 09:43  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

quote:
Originally posted by SilentEagle
Prachtige laserfoto'tjes. Vooral die allereerste van Markus.


Daar heeft Ei inderdaad weer z'n best beentje voor gezet


___________________

Old Post Jun-30-2004 09:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Mja, ik geil op lasers denk

Old Post Jun-30-2004 17:55 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

^en terecht, ik zou ook liever een relatie hebben met een laser dan met een vrouw


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Jun-30-2004 18:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^en terecht, ik zou ook liever een relatie hebben met een laser dan met een vrouw


Nou ja, je hebt er geen gezeik mee iig

Old Post Jul-01-2004 01:33 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armadanight @ The Asta The Hague
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSample from Rob Tissera In The Mix On Galaxy 13-06-2004 [2004] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackExpansion - "Listen" (Jerry Bonham Vs. Expansion Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!