Originally posted by Sabina ga ff je moeder lopen afzeiken!
smaken verschillen gelukkig
Les 1: Neem New Wave nooit serieus...
Nov-24-2004 13:36
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Les 1: Neem New Wave nooit serieus...
Bijna nooit, vaak wel, ook vaak niet, maar wel vaker dan je denkt. Maar bednek wel, soms ben ik serieus en soms ook niet. Maar wel vaak...ofniet?
Nov-24-2004 20:12
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Ben jij wel goed bij je hoofd? Ben je misschien tijdens een fietstocht met je kop tegen de stoeprand geknald(t/dt)?
'geknald' was goed.
Nov-24-2004 20:32
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Matthijs
'geknald' was goed.
Ah zie je wel, ben kwartier weze puzzelen met 'fokschaap en 'kofschip' en het blijkt nog te werken ook
Nov-24-2004 20:38
Feeb
tranceaddict in training
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by New Wave
Ben jij wel goed bij je hoofd? Ben je misschien tijdens een fietstocht met je kop tegen de stoeprand geknald(t/dt)?
Ze is nogal een grote Marco V fan...tja, ik snap t ook niet helemaal
Nov-24-2004 21:07
MeCo
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Marco V is toch ook niet verkeerd, vindt hem zelf ook wel super.
Maar wie gaan we allemaal tegen komen op ARISE? Hebben jullie allemaal al kaartjes? Lijkt me lachen om wat gasten tegen te komen.
Ook met degene waarmee ik een klein beetje woorden mee had hier op het forum. Krijg je van mij een biertje, en zand erover. Dus wie wil er 11 december allemaal een biertje van me????
Nov-25-2004 16:31
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Een biertje gaat er altijd in
Nov-25-2004 18:01
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by MeCo
(...) Dus wie wil er 11 december allemaal een biertje van me????
Nou, lekker!
(Iets zegt me dat dat misschien geen verstandige vraag van je was Als de opkomst een beetje te vergelijken is met, om maar eens wat te noemen, trance.nu winter dance event in de Asta, kan het een dure avond voor je worden )
On topic: ik ben er waarschijnlijk wel, en met een beetje geluk komt Engeltje ook mee.
(Iets zegt me dat dat misschien geen verstandige vraag van je was Als de opkomst een beetje te vergelijken is met, om maar eens wat te noemen, trance.nu winter dance event in de Asta, kan het een dure avond voor je worden )
Hahaha, ik heb het alleen over TA ers. Dus ff turven wie er allemaal komen, ken ik wat extra munten inslaan