En wat is je motto dan?
quote:Originally posted by Seven_PRX En wat is je motto dan? hoe jonger hoe beter
quote:Originally posted by HBtje ff meeten dan kerel Volgens mij wil iedereen hier G&D wel zien dus daar meeten lijkt me wel een goed plan
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by Asperge Volgens mij wil iedereen hier G&D wel zien dus daar meeten lijkt me wel een goed plan +1 Generaliseren
quote:Originally posted by HBtje ff meeten dan kerel okidoki , zolang je maar geen duits gaat lullen!
Natuurlijk wilt iedereen G&D zien, geld ook voor mij. Ik ga voor hun en deepdish er heen, verder zie ik wel wat de avond brengt.
Gisteren toch maar besloten om te gaan onderdruk van bepaalde iemanden.
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by MaGiK54 Gisteren toch maar besloten om te gaan onderdruk van bepaalde iemanden. Ach lieeeeeeef, het stelletje is ook weer samen!
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe Ach lieeeeeeef, het stelletje is ook weer samen! Fijn hé, je mag ook mee hoor, maken we er een trio van