|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Alles gaat om geld, alleen bij de 1 iets meer dan bij de ander.
Dat progressive oid iets is voor 'een bepaalde groep mensen' is voor mij alweer achterhaald.... Maar ik denk nog steeds wel dat IQ en muzieksmaak samenhangen, daar zou eens onderzoek naar gedaan moeten worden. Het is ook wel muziek die je moet begrijpen denk ik, maar dat ligt er ook maar aan. Het is niet de meest toegankelijke muziek, dat bedoel ik. Je komt eerst in aanraking met dance en trance / hardstyle, daarna pas techno/club/progressive. Zoiets. Maar its just a hunch, kan het ook niet goed onderbouwen. |
Wanneer je het gaat onderzoeken zal best naar buiten komen dat de mensen op een hardstyle feest een lager IQ hebben dan op een progressive feest maar dat betekend voor mij zeker niet dat progressive intelligentere muziek is en "dat je muziek moet begrijpen", muziek moet je juist voelen 
Wanneer ik die suffe diepe progressive niets aan vind heeft dat met mijn gevoel te maken en niet met mijn IQ en dat ik die muziek niet "begrijp", ik vind er gewoon niets aan, het klinkt gewoon niet goed en dat heeft met smaak te maken en ik denk dat muzieksmaak en IQ niet persé samen hangen. Zo ook omgedraaid, er zijn veel intelligente mensen die van hardstyle houden. Maar goed zoals ik in het begin al zei als er onderzoek naar gedaan zou worden zal wel blijken van wel maar dat heeft denk ik met andere factoren te maken...

Sasha!
|