|
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
Habe eben zum ersten Mal Tickets bei Ticketbox bestellt und folgende Fehlermeldung erhalten. Kann mir einer weiterhelfen von euch??
Beste ,
Bedankt voor je bestelling bij TicketBox. Je betaling is succesvol door de betalingsinstantie Bibit afgehandeld, maar helaas hebben wij de door jou gereserveerde kaarten nog niet kunnen bevestigen doordat de afhandeling van de transactie langer heeft geduurd dan tien minuten.
TicketBox zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Als je binnen twee werkdagen niets van ons hebt vernomen verzoeken wij je vriendelijk zelf contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar via [email protected] of op werkdagen via telefoonnummer 070-3021741 tussen 9.00 en 17.00 uur. |
Also wenn meine Dutchkenntnisse mich nich ganz verlassen haben, würd ick daraus lesen, das die Bzahlung zwar erfolgreich über die Bühne gegangen ist, aber sie die Karten leider noch nicht fest reservieren konnten, weil die Transaktion länger als 10 Mins gedauert hat und das Ticketbox so schnell wie möglich Kontakt mit dir aufnehmen wird, aber wenn du innerhalb zweier Werktage nix gehört hast, dich da selber melden sollst.