|
|
|
|
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
Sep-06-2005 17:12
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vriend, ik ben ni de persoon die veel te snel conclusies trekt
Kijk gewoon is naar de right now thread, die staat voor de helft vol met posts van u. Gewone tracks, compilaties, albums, alle stijlen en genres. Moest ge alles kopen wat ge daar post dan zijt ge per maand een paar duizend euro kwijt. Plus, de helft van wat ge daar post is alleen te verkrijgen op vinyl of legale mp3. En aangezien ge ni draait zult ge al zeker geen vinyl kopen. En hetzelfde argument als bij cd's: als ge elke mp3 die ge daar post legaal zou kopen dan zijt ge nóg eens evenveel euro's kwijt.
En ge hebt zelfs al meermaals gezegd dat ge alleen maar dingen in de right now post zet die ge super vindt. Dus ja, tis moeilijk om daar geen conclusies uit te trekken |
Allé jasper gast. Denkt ge nu echt dat als dezelfde leechende gierigaard was als diene Dj wat ik ken, dat ik schijt zou krijgen van zo een personen? Denk daar es over na.
En ge zijt niet de persoon die snel conclusies trekt zegt ge maar ge baseert wel al uw oordelen op 1 thread op een internetforum. Goed bezig...
Maar als gij zo denkt, no problem. Iedereen heeft recht op zen eigen mening en kga hier echt gene minuut minder slaap voor laten zenne.
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
|
|
Sep-06-2005 17:23
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Phortastic
Allé jasper gast. Denkt ge nu echt dat als dezelfde leechende gierigaard was als diene Dj wat ik ken, dat ik schijt zou krijgen van zo een personen?
|
Ja, dat is best mogelijk 
Ik heb weet van een niet nader genoemde DJ die altijd al gepropageerd heeft enorm anti-downloading te zijn. Maar nu blijkt dat die DJ in zijn shows illegale mp3's draait. Zogezegd om een fuck you vinger naar de markt op te steken, maar daar heb ik als eeuwige scepticus toch m'n twijfels over. Dus het kan gerust een façade zijn, of gewoon een gruwelijk gebrek aan zelfkennis of de onmogelijkheid om de eigen hypocrisie in te zien.
En kzeg niet dat het bij u zo, ik zeg alleen dat de mogelijkheid zeker niet uit te sluiten is. 
En ge zijt niet de persoon die snel conclusies trekt zegt ge maar ge baseert wel al uw oordelen op 1 thread op een internetforum. Goed bezig...
|
Die thread was alleen maar een voorbeeld, één van de vele waarop ik m'n conclusies heb gebaseerd. Als ge wilt dat ik de rest ook allemaal hier neerpoot, geen probleem hoor. 
Maar als gij zo denkt, no problem. Iedereen heeft recht op zen eigen mening en kga hier echt gene minuut minder slaap voor laten zenne. |
Ik heb wel anders gehoord
Maar enfin, it's been fun, en genoeg thread-hijacking on my behalf voor vandaag. 
Sep-06-2005 17:53
|
|
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
Sep-06-2005 17:58
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:38.
Forum Rules: