Angående Bullwinkles så ska ja förbi imorgon o kolla hur länge vi får köra trance o så, men d går säkert bra, dessutom har dom billig öl sprit
Joffsan-Parkering på söder e enklast o hitta uppe vid mosken, gratis också, annars så kör man på där bakom dne där stora byggnaden, vis åsö sporthall typ!
Hör av mig mer imorrn när ja vart o pratat med dom
Puss o kram på er alla
//Selma
....chansen till att ta med egna skivor finns säkert, men att dj'a kommer aldrig gå för att dj utrustningen ligger inne i baren...torr inte dom e så glada med en främmande där inne
Last edited by xPROXYx on Oct-18-2005 at 21:31
Oct-18-2005 21:22
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Laszlo
WHAT THE FUCK
Jag måste sluta spionera i denna tråden - kommer att sluta med att jag tar självmord för att jag inte kan åka...
Ska vi billda en liten klubb kanske?
Fattar inte varför jag sitter och läser här!
Oct-18-2005 21:29
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by xPROXYx
Wohoooo
Angående Bullwinkles så ....
vad är bullwinkles för något???
___________________
http://www.advantico.se
Oct-18-2005 22:23
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by xPROXYx
Wohoooo
Angående Bullwinkles så ska ja förbi imorgon o kolla hur länge vi får köra trance o så, men d går säkert bra, dessutom har dom billig öl sprit
Joffsan-Parkering på söder e enklast o hitta uppe vid mosken, gratis också, annars så kör man på där bakom dne där stora byggnaden, vis åsö sporthall typ!
Hör av mig mer imorrn när ja vart o pratat med dom
Puss o kram på er alla
//Selma
....chansen till att ta med egna skivor finns säkert, men att dj'a kommer aldrig gå för att dj utrustningen ligger inne i baren...torr inte dom e så glada med en främmande där inne
Kan ju ta med ett par DVD-rullar som dom ev. kan köra på sin projektor (btw. har dom bytt ut den gulnande gamla 80-tals-projjen än?)
Bullwinkles it is! Nu ska jag bara hitta ett hotel åt mig och flickan för resten av helgen
Prova Columbus Hotel, jobbar där ibland så jag kanske kan få till ett bra pris (kanske alltså) Ligger ca 200 m från Göta Källare oxå
___________________
No sig yet *bohoo*
Oct-18-2005 22:48
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
ser ingen direkt anledning att släpa med mig skivorna om dom ändå inte får spelas, lär väl ha dom i bilen ändå kanske...
Men de ser ju ut att bli en officiell TA-förfest på bullwinkles iaf (snälla säg dock att han som spelar där kan mixa någorlunda så jag slipper gå i taket kräsen som jag är när folk radiomixar )
[edit]
quote:
Originally posted by xPROXYx
....chansen till att ta med egna skivor finns säkert, men att dj'a kommer aldrig gå för att dj utrustningen ligger inne i baren...torr inte dom e så glada med en främmande där inne
en liten fråga dök upp i mitt huvud, hur gör dom om dom själva ska ta in en dj nån gång, får han typ stå å sträcka sig över baren då lr?
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Oct-18-2005 23:50
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
När ska man ta och glida dit då?
Oct-19-2005 03:55
xPROXYx
tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Stockholm, Sweden
Steve- jag tror dom har bytt ut den, dom öppnar klockan 4 så ja ska dit då o kolla med dom om dvd o allt det där ni vill ja ska kolla=)
Vizay- dom har sina crappiga DJ's som jobbat där i åratal typ,och om d kommer nån ny så stor den gamla DJ'n breve:P
BTW vilken tid ska ja säga att folket kommer börja dyka upp?
och isåfall vem drar med sig skivor?
Vet iaf att makcan(bartendern) har ISOS skivan och lite andra trance skivor.
EN DAG KVAR FÖR I HELVETTE
Oct-19-2005 09:30
Kvicket
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location: Stockholm, Sweden
Vi är ett gäng på runt 20 pers som kommer förfesta lite hos mig innan vi drar vidare runt 22, tänkte dyka upp på GK runt 23 eller någe sånt... Kommer det vara några kvar på Bullwinkle runt 22.15 och framåt?
Oct-19-2005 14:40
Clearthought
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2005
Location: hello everybody!
quote:
Originally posted by Pjox
Pronlemet med dörren är att jag är lite för liten. Däför så borde jag köpt en biljett men tyvärr hade jag inte pengar. Men jag skulle värkligen villja gå nu. Så om du vill får du hämskt gärna hjälpa mig.
Bara att be nån vuxen köpa i dörren åt dej ju...gå o ställ dej i kön, be nån köpa åt dej och kom över till förfesten sen
Fixar sig nog ska du se
___________________
No sig yet *bohoo*
Oct-19-2005 15:36
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Faen, jag har ju träning under förfesten, hade varit skitcoolt att vara där och hjälpa till att hålla fortet... får skynda mig helt enkelt!
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?