|
Joof inledde bra som fan men sen gick han över på enbart psy typ efter 5-6 låtar. Tyvärr inte min grej alls så för första gången drog jag hem 1h tidigare från ett MB event. Berodde iofs mycket på att jag nästan föll ihop av trötthet också men men 
Han var underbar att beskåda bakom spelarna dock, så jävla glad och klockren! 
Tack till alla som lyssnade igår förresten, jag återkommer med TL så fort stefan skickat över mitt set 
___________________
| quote: | Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave |
|