quote:Originally posted by Loraine De doosch van het spel kee ? Ik zie geen tafel hoor... Wel een halve "tet"
quote:Originally posted by Dark Apostle ik ben al terug nuchter, heb nu zin om me ergens lekker gezellig te nestellen Tsssssk tssssssk, nie zagen, gewoon meedoen dammit !
quote:Originally posted by Dark Apostle ik ben al terug nuchter, heb nu zin om me ergens lekker gezellig te nestellen Deze draad is een prima nestelplaats
quote:Originally posted by christina ik denk het wel sssht..
___________________ Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision www.djconfig.com Config Mixcloud
quote:Originally posted by eieregooie Deze draad is een prima nestelplaats Sharrrrp as razorrrrt !
quote:Originally posted by eieregooie jaloers? ja niemand houdt van mij *snut zijn neus*
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by christina ik denk het wel Ach, die arme jongen komt gewoon wat (mannen)liefde tekort...
seg geliefde ollanders dark apostle en ah ja meneer kontfag ik kruip mijn bed in
quote:Originally posted by Dark Apostle ja niemand houdt van mij *snut zijn neus* Geeft DA een TicTac...doe eerst eens wa aan die alco-adem
quote:Originally posted by Dark Apostle ja niemand houdt van mij *snut zijn neus* Ik had het over ConFig... Jij hebt je lege drankflessen om de liefde mee te bedrijven
quote:Originally posted by christina seg geliefde ollanders dark apostle en ah ja meneer kontfag ik kruip mijn bed in Je laat me toch nie alleen met die dwazen !?!
*fluft een hoekje van de thread op, grabbelt een stukje reply en tukt zich lekker onder*