Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > U werkt: basic info
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

dit helpt voor enkele uurtjes per dag: www.krantenkoppen.be

Old Post Jun-27-2007 07:30  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

ah thanks, alles bij elkaar. ik ga normaal op al die sites afzonderlijk lezen. ben wel op de hoogte van wat er in de wereld gebeurt.

Old Post Jun-27-2007 07:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

Pak een wapen mee naar je werk Z. Iedereen die je scheef bekijkt kan je op een kogeltje trakteren!

Ik zou dat zo doen in elk geval.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jun-27-2007 09:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Morgen is mijn laatste dag hier. Laatste keer keihard vervelen. Blij!

quote:
Originally posted by Real
Pak een wapen mee naar je werk Z. Iedereen die je scheef bekijkt kan je op een kogeltje trakteren!

Ik heb me nog kunnen inhouden.

Old Post Jul-12-2007 08:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Morgen wel cake voor de collega's! (met laxeermiddel erin)

Old Post Jul-12-2007 14:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Den Backer
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005

Morgenmiddag stop ik ook ze, BBQ & booz voor gans de firma..

3 weekjes verlof..

Old Post Jul-12-2007 18:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Den Backer Click here to Send Den Backer a Private Message Visit Den Backer's homepage! Add Den Backer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
C.E.U.N.E.N
tranceaddict

Registered: Dec 2006
quote:
Originally posted by Zehra
vandaag is de laatste werkdag van de collega waar ik 't meeste mee overeenkom. ze heeft 2,5 weken verlof, ik moet na deze week nog 2 weken hier zitten () dus is dit onze laatste werkdag samen. niet zo fijn want zij vertelde af en toe nog eens iets grappig. nu moet ik hier 2 weken uitzitten with those bitches en mijn übersaaie job.

een nieuwe dag, en weeral 8u vervelen! leuk

Het rustig hebben en geld verdienen, meer moet dat niet zijn. Heb je liever "een uitdagende job" met de bijhorende overuurtjes?

Old Post Jul-12-2007 19:55  Belgium
Click Here to See the Profile for C.E.U.N.E.N Click here to Send C.E.U.N.E.N a Private Message Add C.E.U.N.E.N to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Ga weg, Toni.

Old Post Jul-12-2007 19:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ga weg, Toni.

Echt hé, CygnusX kan meteen zijn harde hand laten zien.
Alle post bij die kerel zijn zo tony/mellowhead/anke/... , het is wachten tot de pillekes zijn uitgewerkt en de echt irriterende post er weer aankomen. Geen kansen meer geven!

en om ontopic te blijven:

quote:
Originally posted by MikeVee
Lap, ook in dit topic val ik uit de boot.

In juni eindelijk afgestudeerd, maar nog niet eens de moeite gedaan om werk te zoeken. Eerst nog wat profiteren van de vakantie

Enfin, ik zal het hier maar invullen:

Naam: Michael
Huidige job: geen
Vorige job: geen
Studies: professioneel bachelor chemie (=graduaat chemie)
Vervoersmiddel: Nissan Primera
Werkplaats: Nergens

na een jaar vakantie nog steeds niet achter werk gezocht ;
ach misschien over een maand ofzo

Old Post Jul-12-2007 21:22  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by _Jedi
^Proficiat Z!

Ohla dees had ik nog niet ingevuld zie..

Naam: Jan

Huidige job: Bediende-Verkoper bij Colruyt in Sint-Pieters-Leeuw
Vorige job: Tegelverkoper (niks voor mij geweest) bij BrukomTegel
Eerste job: Magazijnier bij PB-Papier in Lembeek (Halle)
Studies: vanalles e wat maar niks deftig

Vervoersmiddel: Auto -> Alfa Romeo 147 Impression
Werkplaats: Sint-Pieters-Leeuw (Naast Anderlecht)

Werkmateriaal: euhm .. een Symbol, nen bok (zo een electrische transpalet hé) een doltec, een dolpay, TP, en klanten (vervelende ook)
Werkrooster: maandag t.e.m. zaterdag: afwisselende uren van 6u tot 21u, afwisselende vrije dagen ertussen in (anti-sleur)
Extra: Overuren genoeg gelukkig zelden of nooit op feestdagen/zondagen (houden zo!)

ben al 2 keer langsgeweest maar jij was er blijkbaar ni. Kweeookni hoe je eruit ziet...

Grtjs
L.

Old Post Jul-13-2007 05:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

quote:
Originally posted by MikeVee
na een jaar vakantie nog steeds niet achter werk gezocht ;
ach misschien over een maand ofzo

Heb je een zinnig uitleg voor je jaartje thuis? Ik was 6m na mijn afstuderen nog aan 't solliciteren en toen kreeg ik al lastige vragen voorgeschoteld: "en wat heb je in dat half jaar gedaan??? " op zo een neerbuigende manier en op zo een toon van: "gij luierik, gij wilt niet werken..."

Old Post Jul-13-2007 08:04  Belgium
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Zehra
Heb je een zinnig uitleg voor je jaartje thuis? Ik was 6m na mijn afstuderen nog aan 't solliciteren en toen kreeg ik al lastige vragen voorgeschoteld: "en wat heb je in dat half jaar gedaan??? " op zo een neerbuigende manier en op zo een toon van: "gij luierik, gij wilt niet werken..."

Buiten dat ik een jaar vakantie wou heb ik daar geen zinnig antwoord op.
Maar doordat de vraag naar mensen die chemie gestudeerd hebben veel groter is dan het aanbod (zowel op hogeschool niveau als middelbaar is er zo weinig interesse dat vele scholen ermee gestopt zijn/afbouwen om er mee te stoppen) zal ik geen maanden hoeven te solliciteren.

Zowat elke dag bellen de interimbureau's me op, vandaag alweer 2, die mij proberen te overtuigen om voor hun te komen werken. Dat zijn dan meestal wel niet de topjobs, maar goed genoeg voor mij om een paar jaar te doen. Ik heb toch liever een minder stressvolle job in de buurt, ook al betalen die dan wat minder.

Old Post Jul-13-2007 10:02  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > U werkt: basic info
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackInfusion - A Better World..which mix? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJon Vesta - "Gull" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:38.

Forum Rules: