Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by MaGiK54

Volledig met deze stelling eens. De wereld zou na 11 september ook nooit meer hetzelfde zijn, zei iedereen toch. We zijn nu dik een half jaar verder en ik zie weinig verschil met de wereld van voor 11-09. Deze "chaos" in de democratie is over een half jaar ook weer vergeten en het leven en de democratie zou dan hetzelfde zijn dan voor gisteren.

mwa...ben ik het niet mee eens, er is na 11 september heel veel veranderd,Open ya eyes het halve midden oosten ligt in puin door de directe en indirecte gevolgen van 11 sept. je moet het "einde van de democratie" alleen niet zo letterlijk nemen, maar als een gestoorde gek er voor kan zorgen dat weet ik hoeveel aanhangers van Pim Fortuin niet meer op hem kunnen stemmen, is dat toch een dikke klap voor de democratie. en dat er ook nu wat veranderd weet ik wel zeker...

Last edited by T.H.C. on May-07-2002 at 20:29

Old Post May-07-2002 20:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Blik
Le Pen...

Le Penn

Old Post May-07-2002 20:23 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus

Le Penn

nee sjinees

tis Le Pen

Old Post May-07-2002 20:26 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

quote:

nee sjinees

tis Le Pen

Nog een discussie erbij

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post May-07-2002 20:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by T.H.C.

mwa...ben ik het niet mee eens, er is na 11 september heel veel veranderd,Open ya eyes het halve midden oosten ligt in puin door de directe en indirecte gevolgen van 11 sept. je moet het "einde van de democratie" alleen niet zo letterlijk nemen, maar als een gestoorde gek er voor kan zorgen dat weet ik hoeveel aanhangers van Pim Fortuin niet meer op hem kunnen stemmen, is dat toch een dikke klap voor de democratie. en dat er ook nu wat veranderd weet ik wel zeker...

Tuurlijk zijn er indirecte gevolgen na 11.09 dit zal ik ook niet ontkennen, maar wat merken wij er zelf van in het dagelijkse leven, weinig naar mijn mening. Dat van het midden oosten speelt al ruim 30 jaar en zal voorlopig ook niet veranderen, was waarschijnlijk zonder
11.09 ook wel weer opgelaaid.

Ben er volledig mee eens dat dit niet het einde van de democratie zal zijn. Wat er gisteren is gebeurd is tuurlijk een klap voor de democratie dit had nooit mogen gebeuren.

Ik doelde meer op het dagelijks leven van ons, het leven gaat door en voor mijzelf zal ik er weinig veranderen na gisteren en ik denk dat een hoop mensen over een half jaar er precies hetzelfde over denken als mij.

Old Post May-07-2002 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:

nee sjinees

tis Le Pen

ow ja je hebt gelijk

Old Post May-07-2002 20:53 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Ben er volledig mee eens dat dit niet het einde van de democratie zal zijn. Wat er gisteren is gebeurd is tuurlijk een klap voor de democratie dit had nooit mogen gebeuren.

Daar geloof ik ook niet in..
Ik weet alleen wel zeker dat er de komende jaren niet nog een dergelijk persoon als Fortuyn op zal staan.. Ik hoop alleen wel dat hij lang genoeg in leven is geweest om iedereen genoeg wakker geschud te hebben.. Want het feit is wel dat hij voor een frisse wind in de politiek heeft gezorgd.
We zullen er wel overheen komen, maar het zal nooit worden zoals het geval zal zijn wanneer hij in leven was gebleven (en of dat positief of negatief is kan niemand zeggen)

Old Post May-07-2002 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus

nu ben ik ff de kluts kwijt: eerst claimen jullie dat hij extreem-rechts is, als ie net dood is dan opeens weer niet, en nu opeens weer wel? of is t niet zo?

Ik neem aan dat je met JUllie bedoeld de PF aanhangers???nou zover ik weet heb ik dat nooit beweerd,integendeel zelfs.

IK ben geen paul rossenmoler die zijn huiswerk niet goed doet met zijn uitspraak:"nederland wordt wakker dit is geen gewoon rechts maar extreem rechts"pure sensatie maken...en hem afschilderen als rascist..rossenmoler maakte zelf de grote fout om te discrimineren.

Old Post May-07-2002 23:22  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:

Tuurlijk zijn er indirecte gevolgen na 11.09 dit zal ik ook niet ontkennen, maar wat merken wij er zelf van in het dagelijkse leven, weinig naar mijn mening. Dat van het midden oosten speelt al ruim 30 jaar en zal voorlopig ook niet veranderen, was waarschijnlijk zonder
11.09 ook wel weer opgelaaid.

Ik doelde meer op het dagelijks leven van ons, het leven gaat door en voor mijzelf zal ik er weinig veranderen na gisteren en ik denk dat een hoop mensen over een half jaar er precies hetzelfde over denken als mij.

Yup, als je het zo bekijkt zal er weinig veranderen in het dagelijks leven jah...
en ook in het midden oosten hadden ze anders waarschijnlijk ook wel weer een andere reden gevonden om weer wat oorlogjes te beginnen (of voort te zetten)

Old Post May-08-2002 03:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Akira

Ik neem aan dat je met JUllie bedoeld de PF aanhangers???nou zover ik weet heb ik dat nooit beweerd,integendeel zelfs.

IK ben geen paul rossenmoler die zijn huiswerk niet goed doet met zijn uitspraak:"nederland wordt wakker dit is geen gewoon rechts maar extreem rechts"pure sensatie maken...en hem afschilderen als rascist..rossenmoler maakte zelf de grote fout om te discrimineren.

en toen werd je wakker met je vinger in je kont

Old Post May-08-2002 06:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

ik denk er nu ook wel een beetje anders over, maar die kankerlijer had ze bek moeten houde.\

Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren.

GreetZ

en na jouw reacties gelezen te hebben is het misschien maar beter ook wanneer de politiek niet meer interessant zou zijn voor jongeren.

Last edited by Jukx on May-08-2002 at 11:14

Old Post May-08-2002 10:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Pjotr G
ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje:
"Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer")

AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken?
De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie
In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER.
Punt. adem in.

hahaha, ja VERSCHRIKKELIJK is het he!!!

gister was er ook weer zo een hersenloze boer op de radio: "... en ja, ik raad mijn 2 dochters ook aan om onmiddelijk te emigreren, want dit land is voorgoed naar de klote!"

waar wil je dan heen gaan!? wees blij dat je in Nederland woont! er is bijna geen enkel land zo vrij en tolerant als Nederland!!
pfffff, sommige (lees: heel veel) mensen...

Old Post May-08-2002 10:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #6 Ilya Malyuev - Baltic Sessions 010 03-18-07 Part 2 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc Houle - Bay Of Figs [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:16.

Forum Rules: