Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2003
Smoking ..umm..something Ja tyvärr så måste jag i så fall be om lite hjälp

då jag numera bor i Östersund så kan ngn på det lokala planet vara bra att ha till hjälp med det praktiska. Så är det ngn som känner sig manad så skicka ett mail.

Mail me

Old Post Nov-06-2003 21:56  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003
Re: Ja tyvärr så måste jag i så fall be om lite hjälp

quote:
Originally posted by mellow pleasure
då jag numera bor i Östersund så kan ngn på det lokala planet vara bra att ha till hjälp med det praktiska. Så är det ngn som känner sig manad så skicka ett mail.

jag hjälper till att arrangera festen, går ut med reklam, planering av ljud och ljus, hur festen ska göras osv, men det kommer ja göra hemifrån, vill ni ha hjälp på plats så vore ja tacksam om ja fick sovplats någonstans dagen innan festen åker inte ut någonstans ute på landet där jag inte vet om ja får sovplats någonstans hehe

Old Post Nov-07-2003 11:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Smoking ..umm..something Now we talking !!

Ja då är det välan bara att börja planera!! Det bästa vore väl att ta i tu med saken efter jul och alla helger och sikta på en fest till våren. Då har man ju även tid på sig att skrapa ihop lite pengar. Så jag ska ta itu med lokalbiten så snart jag får ett humm om antal besökare. Groove is in your soul.

Mail me

Old Post Nov-07-2003 12:12  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

Re: Now we talking !!

quote:
Originally posted by mellow pleasure
Ja då är det välan bara att börja planera!! Det bästa vore väl att ta i tu med saken efter jul och alla helger och sikta på en fest till våren. Då har man ju även tid på sig att skrapa ihop lite pengar. Så jag ska ta itu med lokalbiten så snart jag får ett humm om antal besökare. Groove is in your soul.

okee, du sa att du kunde fixa lite ljud o ljus från där du bodde, eller i området om de inte gör något för dig så skulle jag vilja börja brainstorma ideér till festen, skriv gärna mail till mig om vad för utrustning du kan fixa...

Old Post Nov-09-2003 14:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Smoking ..umm..something Re: Re: Now we talking !!

quote:
Originally posted by Mario_GX
okee, du sa att du kunde fixa lite ljud o ljus från där du bodde, eller i området om de inte gör något för dig så skulle jag vilja börja brainstorma ideér till festen, skriv gärna mail till mig om vad för utrustning du kan fixa...

JA förisatan barinstorma på bara, jag har inte helt klart för mig vad för prylar som kan fixas men detta återkommer jag med när jag vet. Just nu är det rätt mkt att stå i men jag har i allafall börjat rulla första bollen till snögubben. Så keep working !

Mail me

Old Post Nov-09-2003 22:13  Sweden
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

ojdå här planeras det fest för fullt

Old Post Nov-09-2003 22:14  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

ok grabbar, jag har inte hängt med riktigt, vart blir festen om det nu blir av?

Old Post Nov-09-2003 22:19  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by swe_Trancer
ok grabbar, jag har inte hängt med riktigt, vart blir festen om det nu blir av?
Mest logiska vore Sthlm eftersom det bor flest SWETAs här

Old Post Nov-09-2003 22:30  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Mest logiska vore Sthlm eftersom det bor flest SWETAs här

gödigt!!

Old Post Nov-09-2003 22:37  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

jävla mög, hade skrivit en bibel precis nästan och sen flippade det när jag skulle skicka det. orkar inte skriva om allt så jag tar det snabbt o enkelt. en fest tar tid att fixa, tro mig. en normalstor fest eller större fest som antagligen vi ska ha så krävs massa tillståd till saker o ting angående festen. vi måste komma fram till hur inträdet ska betalas, vilken tid festen ska vara (viktigt), ska där serveras någon så måste man ha tillstånd till det också. massa tillstånd överallt, och eftersom kommunalgubbarna inte är så sammanbetsvilliga när det gäller trance arrangemang så måste detta fixas i god tid. men innan vi kan söka tillstånd måste vi ha klart för oss hur festen ska vara. dom kommer aldrig gå med på ifall vi kommer intrampandes o säger "vi söker tillstånd till en fest vi ska ha". hehe, så om festen ska vara till våren/sommaren så måste de mesta fixas innan januari/februari. har ni idéer om hur festen ska läggas upp så är det bara att säga till. glömde säga att vi får ha någon eller några som har ansavet för festen. som har hand om alla trådar. jag ställer gärna upp men jag kommer att arbeta på detta själv, ju fler vi är desstu smidigare kommer det att bli.

ni kan adda mig på MSN "[email protected]"

//dj M

Old Post Nov-09-2003 22:42  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

kul me friska fläktar i den här tråden Sthlm är ett ok val antar jag, eftersom flest TA's bor där.. men tänk på de stackare i skåne dåå? jag åker upp om det blir nåt... se bara till att spika ett datum långt fram.. så ingen kan komma att säga.. att de inte kan då typ.. om vi säger... början av april eller slutet av maj?

börjar redan bli entusiastisk över gruppbilden (efter att ha sett den bilden från Misja-kvällen) vi kan ta på festen alltså!.. vore så jäla gött .. så kan man lägga ut den i MAIN-forumet också sen

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-11-2003 14:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Exclamation Jodå det snurrar !!

Sitter här och letar upp alla tele nummer till vänner och bekanta i Sthlm för hur man än ser på det så är det centrum av det tätbefolkade Sverige. Men när ett datum kan spikas är öklart. Det ända jag vet är att jag kommer att vara där ( inte säkert som arrangör ) men med hjälpare. När detta börjar sprida sig så man har ett litet klientel underlag så vet man vilken "size" på lokal man ska inrikta sig på.
*Drömmer mig bort till ett svettigt dansgolv till tonerna av Nick Warrens BTM Mix* Passa på att lyssna lite på min Webradio där spelas många grymma mixar ! Tack för ordet !!

Mail me

Last edited by mellow pleasure on Nov-11-2003 at 19:05

Old Post Nov-11-2003 18:50  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID required for the track [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhoebus Feat. Despina Vandi – Come Along Now [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:27.

Forum Rules: