|
jävla mög, hade skrivit en bibel precis nästan och sen flippade det när jag skulle skicka det. orkar inte skriva om allt så jag tar det snabbt o enkelt. en fest tar tid att fixa, tro mig. en normalstor fest eller större fest som antagligen vi ska ha så krävs massa tillståd till saker o ting angående festen. vi måste komma fram till hur inträdet ska betalas, vilken tid festen ska vara (viktigt), ska där serveras någon så måste man ha tillstånd till det också. massa tillstånd överallt, och eftersom kommunalgubbarna inte är så sammanbetsvilliga när det gäller trance arrangemang så måste detta fixas i god tid. men innan vi kan söka tillstånd måste vi ha klart för oss hur festen ska vara. dom kommer aldrig gå med på ifall vi kommer intrampandes o säger "vi söker tillstånd till en fest vi ska ha". hehe, så om festen ska vara till våren/sommaren så måste de mesta fixas innan januari/februari. har ni idéer om hur festen ska läggas upp så är det bara att säga till. glömde säga att vi får ha någon eller några som har ansavet för festen. som har hand om alla trådar. jag ställer gärna upp men jag kommer att arbeta på detta själv, ju fler vi är desstu smidigare kommer det att bli.
ni kan adda mig på MSN "[email protected]"
//dj M
|