|
Eerst naar de film geweest met o.a. WVG ADK en wat andere vrienden, waren naar Evolution geweest, was best wel lachen film, zaten echt droge stukken in.
Daarna zijn we maar weer eens naar mijn (stam)kroeg geweest, de Gompie dus......het leek wel golden oldies night, DJ Paul Elstak en Scooter werd grijs gedraaid, wat normaal dus eigenlijk niet zo is....naja, nog wel redelijk plezier gehad, maar niet echt een supertoffe avond gehad ofzo
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|