|
Ik heb me prima vermaakt op Innercity!!
ik was rond 23:00 uur binnen, jas ophangen, fouilleren, bonnen kopen, moesten 2 vrienden van me eerst nog es snoep regelen, duurde beetje lang, was jammer, dus was het eerste wat ik echt hoorde Tiesto,
Hij begon met Mark Norman - Overkill, daarna dacht ik conjure one - tears from the moon en toen Solar Factor - Urban Shakedown (of andersom). Ik was aangenaam verrast, maar heb niet echt veel meegekregen, het was veel te druk en ik moest pissen (terwijl ik rechtsvooraan stond) dus veel te lang met een vriend van me over de weg naar de plees gedaan en weer terug. Kom ik daar, willen de andere 2 van het gezelschap weer pleite, nou ja, ok, tiesto boeit me ook niet echt dus we gingen. Mede door deze irritante drukte kwam ik pas wat later in de stemming dan normaal. De meeting was ik trouwens helemaal vergeten...
Hoogtepunt voor mij was Dave Clarke in de techno, ik kwam toen echt goed los, ook Sven Vath vond ik (net als vorig jr) geweldig!!! Hoogtepunt nr twee was voor mij Sander Kleinenberg, suuuuperrr, Ik had voorheen nooit de moeite genomen om op een feest progressive te bezoeken, ben meestal bij techno te vinden, maar aangezien ik de laatste tijd thuis vaak zit te chillen op sk's sets vond ik het wel de moeite waard eens te horen wat ie me live te bieden had. Ik ging helemaal op in die set en hoogtepunt was wel Buenos Aires, zo'n chille plaat! Helaas vond ik tegen het einde dat z'n set inkakte (voor m'n gevoel) dus gingen we weer verder (met z'n 4en). Wat ik echt zo kut vond was de echo in de zaal. Alle hi-hats weerkaatsten keihard met vertraging terug en verklootte zo af en toe het hele ritme van een stuk, groot minpunt.
daarna was ik dus naar Sven in de main, super, alleen jammer dat ik een beetje laat aankwam. Tegen het einde stroomde de zaal veel voller, want ja, Lady Dana was aan de beurt. Zat ik helemaal in de muziek, krijg je boerenklotmuziek om je oren. Iedereen stuiteren!! daar heb ik dus echt een hekel aan!! Gelijk weggegaan. M'n vrienden wilden naar huis, maar ik moest en zou nog ergens een hoogtepunt pakken, het enige wat ik kon bedenken was Ricky Rivaro (lekker chillen in de klub) of Jay Denham (bruut uit je dak gaan). Beiden kende ik totaal niet, en we besloten naar de techno te lopen (het hele eind, jezus wat een omweg). Met het idee van, als afsluiter in de techno met voor je Dave Clarke en Umek moet je toch wel kunnen draaien stapte ik vol goede moed de techno zaal in die volledig geowned werd door Jay Denham!!! Jezus!!!! SUUPERRRRRRR!!! Daar nog ff geweest, en om half 7 richting uitgang gegaan.
Ik vond het een prima feest, beetje laat in de stemming en te veel dana-boeren. Maar me zeker vermaakt.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ps2. Welke TA'ers sprak mij aan bij het fruitkraampje? Ik kon het echt totaaaaaaaaaal niet verstaan..sorry |
Dat was ik dus. Ik was even fruit halen en dacht ineens....is dat niet....nouja....ff..ckecken, ik herkende je van je foto-verslagen.
___________________
This is my sig.
|