Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by ScuL
uppdaterat p.g.a. kryssningen
Laszlo (har sett men inte snackat för att jag stod vid väskan i terminalen och han var för långt bort )
Men för SATAN varför kom du inte och hälsade för? Vet ganska bestämt att jag frågade Jofawe om han hade träffat dig, har det till och med på film. Tyvärr har jag inte en aning om hur du set ut - mycket möjligt att jag såg dig på något av dansgolven. Sprang runt och letade efter andra TA's som jag inte tidigare träffat med Reveal och Smekbar också, men Steve var den enda vi hittade - och honom har jag redan träffat
hmmm okej. Har inte själv gjort någon lista över vem, när, var och hur, så here goes - återstår att se om jag kommer ihåg alla:
Staz - Devotion och Luciakryss 03 om jag inte minns helt fel
Steve - Lussekryss '03
Mindshooter - Lussekryss '03
Jaybee - Lussekryss '03
Reveal - Vårkryss '04
Smekbar - Vårkryss '04
MojjMojj och ???- Tror visst bestämt att jag hälsade på MojjMojj i buffén på vårkryssen '04 tilsammans med JayBee och en nisse till som jag inte minns.
Connector - Gamla Värnamogangsters - dock aldrig stött på varandra på något EDM event.
Vettefan om jag fick med alla här - säg till om någon fattas.
Originally posted by DJ_Laszlo
[*]Reveal - Vårkryss '04
Hahah, vi träffades på luciakryssningen också, två gånger tom Fast båda gångerna sa du "känner jag er?" till mig och Aendy, så jag förstår ifall du inte kommer ihåg
Mar-07-2004 23:33
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
[*]MojjMojj och Pjox- Tror visst bestämt att jag hälsade på er i buffén på vårkryssen '04 tilsammans med JayBee.[*]Vizay - Har ett svagt minne av att jag träffade dig på luciakryssen - är inte 100 dock.
[/list]
Vettefan om jag fick med alla här - säg till om någon fattas.
Jag tror du har tagit lite fel på vissa saker.. som tex att du träfat mig, farmförallt på kryssningen :P
Liten flicka var för liten för att följa med på kryssningen nämligen. Och viz tror jag du icke träffa på luciakryssen för den va han ej på den
Mar-07-2004 23:49
Sorrow
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2003
Räknar med att träffa många av er på fredag.. Kom fram och säg hej, men dock helst inte när jag mixar. Jag tenderar att bli ganska otrevlig ganska fort om folk stör mig mitt i en mix..
quote:
Originally posted by reveal
Hahah, vi träffades på luciakryssningen också, två gånger tom Fast båda gångerna sa du "känner jag er?" till mig och Aendy, så jag förstår ifall du inte kommer ihåg
ROFL Jag har absolut inget minne av detta - jag var inte speciellt full på någon av kryssningarna. Faktum är att jag ju sa samma sak till dig två gånger denna kryssningen också. Första gången har jag det på film då du och den där smala tjejen med kort röd kjöl stöter på mig i korridoren och du säger åt mig att lugna ner mig . Det har jag heller inget minne av - lite pinsamt - sen stötte jag på dig och Smekbar någon gång senare på kryssningen i korridorerna och DÅ, äntligen, fattade jag vilka ni var
Edit: hoppas förresten inte att jag framstod som otrevlig de gångerna jag frågade om jag kände er
quote:
Originally posted by Pjox
Jag tror du har tagit lite fel på vissa saker.. som tex att du träfat mig, farmförallt på kryssningen :P
Liten flicka var för liten för att följa med på kryssningen nämligen. Och viz tror jag du icke träffa på luciakryssen för den va han ej på den
fan då...hmmm...jag vet att det var MINST två nissar tillsammans med JayBee vid buffén som jag hälsade på. Det är fan i mig märkligt att jag har fler minnesluckor i nyktert tillstånd än vad jag har då jag är full.
Lika bra att stryka de namn jag inte minns fullt ut - det man inte minns har som bekant inte hänt
ROFL Jag har absolut inget minne av detta - jag var inte speciellt full på någon av kryssningarna. Faktum är att jag ju sa samma sak till dig två gånger denna kryssningen också. Första gången har jag det på film då du och den där smala tjejen med kort röd kjöl stöter på mig i korridoren och du säger åt mig att lugna ner mig . Det har jag heller inget minne av - lite pinsamt - sen stötte jag på dig och Smekbar någon gång senare på kryssningen i korridorerna och DÅ, äntligen, fattade jag vilka ni var
Fjärde gången gillt eller nåt Får se om du vet vem jag är nästa gång
Men som sagt, du har träffat Aendy också
Mar-08-2004 00:03
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
fan då...hmmm...jag vet att det var MINST två nissar tillsammans med JayBee vid buffén som jag hälsade på. Det är fan i mig märkligt att jag har fler minnesluckor i nyktert tillstånd än vad jag har då jag är full.
Lika bra att stryka de namn jag inte minns fullt ut - det man inte minns har som bekant inte hänt
måste bara fråga vare en tjej eller kille med mojjmojj? :P
Mar-08-2004 00:43
Laszlo
The weekend has landed
quote:
Originally posted by Pjox
måste bara fråga vare en tjej eller kille med mojjmojj? :P
Det var en kille - vet inte varför jag hade associerat ditt nick till en kille.
haha om det var en kille var det defenitift inte jag
Mar-08-2004 00:53
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
lazlo du träffade mig på krryssen men jag vet inte om de va just i buffen
men vi träffades iaf, jag va den där långa saken i svarta kläder
aja here goes:
AC. (nu har vi iaf med all säkerhet träffats )
Aendy
Airbase
Amnezia (e inte 100% säker men de vore skumt om vi inte träffades på kryssen)
Amplifire
Can
dbl
desphyxia
Dioxys
dj_hysterix
DJ_Irish
Dj_Lazslo
Doter (fast jag tror inte han vet om det själv att jag va jag)
Dragonfly
Endre
Envio
Ferren
Funfrock
Gaby
Gate 42 (fast jag tvivlar på att han minns det med tanke på hans tillstånd )
Glorie
Gurgel
Impulze
jake
JayBee
jeremy1984
jofawe
Jre
Knomaden
Kraith
nordlight
Mega-pudas
Mindshooter
MojjMojj
pjox
proximus
reveal
RobertLidstroem
Scul
ShyTrance
Smekbar
staz
SWE_TRANCE
Tears
tjockis
Tobo99 (inte 100% säker men jag har för mig att du va swe_trance's polare som va med till TE, right? )
Treo
Whiterussian/vitryss
WoberT
Zamson
50 stycken, känns dock som jag missat ett par