Waarom is Pino geel in Duitsland
hmm... net nu we er vandoor gaan... Ik spam nog wel wat als ik terug ben
Hee ik zie je zo ei waarschijnlijk drink ik zo nog wel wat bier, dus misschien wordt het nog leuk spemmen straks
___________________ If you can't eat 'em, join 'em. | Nu met winter avatar!
quote:Originally posted by jp Waarom is Pino geel in Duitsland Extreem uitgevallen kanariepiet ?
___________________ Down-Under was da bomb
When the going gets touch, the egg is going
quote:Originally posted by Wokkels Hee ik zie je zo ei waarschijnlijk drink ik zo nog wel wat bier, dus misschien wordt het nog leuk spemmen straks jow
Wat een uitgekookt eitje issie toch he
quote:Originally posted by jp When the going gets touch, the egg is going touch? ga je ei aanraken?
tough bedoelde ik sorry
gniffel je mag ook best ei aanraken hoor van me, hoef je je niet voor te verontschuldigen.
Misschien heeft hij een leuke zus, wie weet?
Morgen denk maar weer op me werk spemmen....
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA