|
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zeg Duistere Apostel... Ik vond die Autobahn gister tbh best tegenvallen eigenlijk. Ik ben de hele A61 en een deel van de A6 afgereden, maar ik vond t asfalt maar tegenvallen. Tis wel vlak overal, (geen vervelende of gevaarlijke hobbels), maar t oppervlag was vaak nogal brak.
|
Ben ook over de A6(0) (of zijn de 2 verschillende de 6 & 60?) gereden en buiten de brug vlak voor de Belgische grens (denk dat die op instorten staat) ging dat toch allemaal vlotjes voor mij...
Ik woon dan ook in Antwerpen en ben openliggende weggen, putten, losliggende stenen etc redelijk gewoon, dus het kan een kwestie van gewoonte zijn, dunno
Ben ni sneller dan 150 gegaan, wat onze auto begon maar raar te vibreren als ik sneller ging, motor is ook ni echt gewoon om sneller dan 120-130 te gaan, miss ligt het daaraan of een Saxo zuigt gewoon als die sneller moet dan 150.
En die metrosexueel klinkt eerder als de ideale vent voor de commercie dan een ideale vent op zich. Enfin de cosmetica-industrie wacht idd al jaren om de mannelijk doelgroep massaal en openenlijk te beginnen uitboren (dat is dus geweldadiger dan gewoon u markt aanboren), dus die zullen wel heel gelukkig zijn nu.