|
Synd med en förlust igår 
Målet som Kroatiens keeper tappade in var ju givet, synd bara att Zlatan blev så förvånad att han inte jublade
Annars hade Sverige ett par riktigt positiva spelkombinationer, riktigt "klapp klapp" liiiir 
Liten sammanfattning à la High Chaparal:
Bra:
+ Sveriges backlinje, klockren. Längesedan jag såg den så bra!
+ Chippen som verkligen vågar spela ut.
+ Alexander Östlund dominerade igår, har aldrig sett maken till kämpa.
+ Sverige jobbade verkligen som ett lag.
Anus:
- Anders Svensson, synd att han aldrig kommer i form.
- Domaren vid Sveriges målsituation...
- Kroationes teater emellanåt.
|