Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tobo99
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2000

önskemål om hur länge bil westcoast ska stanna? för mig är det lugnt bara vi är tillbaka innan tisdag iaf. Hur långt är det och vad kan man vänta sig i bensinkostnad? *tittar oroligt på sparkontot*

Old Post Jun-19-2003 11:59  Sweden
Click Here to See the Profile for tobo99 Click here to Send tobo99 a Private Message Add tobo99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by tobo99
önskemål om hur länge bil westcoast ska stanna? för mig är det lugnt bara vi är tillbaka innan tisdag iaf. Hur långt är det och vad kan man vänta sig i bensinkostnad? *tittar oroligt på sparkontot*

Det är en bit över 100 mil från Göteborg ner till Haarlemmermeer (som mellan sthlm & luleå )...

Räkna på att köra lite villse och 10 spänn per mil och sen hem igen delat på antal pers bilen...

Kolla in länken nedan...
http://www.maporama.com/share/iti.a...4-5FF8E5B710FF}

Old Post Jun-19-2003 12:09  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är en bit över 100 mil från Göteborg ner till Haarlemmermeer (som mellan sthlm & luleå )...

Räkna på att köra lite villse och 10 spänn per mil och sen hem igen delat på antal pers bilen...

Kolla in länken nedan...
http://www.maporama.com/share/iti.a...4-5FF8E5B710FF}

fan det är en bit från sthlm till holland du.. inte världens bästa vägbeskrivning på den där sidan men ni hittar ju.. =)

Old Post Jun-19-2003 13:09  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by WoberT
fan det är en bit från sthlm till holland du.. inte världens bästa vägbeskrivning på den där sidan men ni hittar ju.. =)

hrmm
Å jag som tyckte tvårtom, att "fan vad bra med vägbeskrivning"

Old Post Jun-19-2003 13:35  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Såhär ser det ut WoberT

Team Stockholm
SteveTranz4Ever (Körkort)
Mindshooter
WoberT (Körkort)
-------------------------
AC (Körkort)
Amnezia
Teza (Körkort)

Under linjen är inte bestämda...nu kanske jag glömt någon..men det är såhär jag uppfattat det

Old Post Jun-19-2003 13:49 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
hrmm
Å jag som tyckte tvårtom, att "fan vad bra med vägbeskrivning"

å fan, detaljerat så in i helvete, jag hitta vägar i närheten av där jag bor som inte är med på lokala kartor, till och med den 50 meter långa "infarten" till mitt ex (som bor mitt ute i ingenstans) hus fanns med...

Old Post Jun-19-2003 19:46  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by mjz
å fan, detaljerat så in i helvete, jag hitta vägar i närheten av där jag bor som inte är med på lokala kartor, till och med den 50 meter långa "infarten" till mitt ex (som bor mitt ute i ingenstans) hus fanns med...

hittade inte alls många vägar.. =( ..

Old Post Jun-23-2003 06:54  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tobo99
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2000

en annan beskrivning från göteborg HÄR tom med svensk beskrivning
1250km beräknat till ca 13-14 timmar... Skulle nog va bra med nån mer med körkort i westcoastbilen så swe_trance slipper köra hela vägen själv

Old Post Jun-23-2003 09:08  Sweden
Click Here to See the Profile for tobo99 Click here to Send tobo99 a Private Message Add tobo99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

quote:
Originally posted by tobo99
1250km beräknat till ca 13-14 timmar... Skulle nog va bra med nån mer med körkort i westcoastbilen så swe_trance slipper köra hela vägen själv

JA!
MINST två förare säger jag bara...
Skulle aldrig palla köra bil +13h i sträck, speciellt inte på dom motorvägarna där man blir helt väck i skallen av alla betongplattor man kör på Vill absolut inte riskera att säkerheten blir sämre pga att jag blir trött
SÅ MINST, men absolut helst 3 personer med körkort i Team Westcoast, så blir vi alla glada... Fast iofs är det väl dags att börja fylla bilen också, är ju bara 2 pers just nu

tobbe: Känner du nån "kandidat" som kan tänkas vilja följa med?

Old Post Jun-23-2003 17:37  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

steve å mind......ni kan fylla bilen som ni vill...nu har jag haft så mkt tid å tänka å ändå inte har nått svar så go 4 it..

blire ML så letar ja reda på hela bunten där...gick ju så väldigt bra förra gången*NOT men iaf

så ni vet bara..

Old Post Jun-23-2003 18:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
JA!
MINST två förare säger jag bara...
Skulle aldrig palla köra bil +13h i sträck, speciellt inte på dom motorvägarna där man blir helt väck i skallen av alla betongplattor man kör på Vill absolut inte riskera att säkerheten blir sämre pga att jag blir trött
SÅ MINST, men absolut helst 3 personer med körkort i Team Westcoast, så blir vi alla glada... Fast iofs är det väl dags att börja fylla bilen också, är ju bara 2 pers just nu

tobbe: Känner du nån "kandidat" som kan tänkas vilja följa med?

satsar ni på 4 eller 5 pers? jag skulle helst se att det blev 5, åker man bara i en hyfsat rymlig bil är det inga större problem...

Old Post Jun-24-2003 11:03  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

quote:
Originally posted by mjz
satsar ni på 4 eller 5 pers? jag skulle helst se att det blev 5, åker man bara i en hyfsat rymlig bil är det inga större problem...

tjah, får vi ihop 5 pers så är väl det att föredra med tanke på plånboken

Old Post Jun-24-2003 11:27  United Nations

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRemix of Tilt Headstrong needed for ID [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSignum - The Timelord [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:48.

Forum Rules: