Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

lucky feyenoord

Old Post Apr-11-2004 12:24 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

mja mss door die 1-1 wel jah... maar verder vind ik ajaks toch meer de winnaar: Dichter bij kampioenschap, feyenoord staat al 3e en heeft alle punten nodig om nog 2e te kunnen worden voor CL, gelijkspel heeft fey dus niet echt veel aan, al kan je wel zeggen dat 1 pnt nog altijd beter is dan 0 maarja

nu spannend wat zal dr onder in gebeuren vites :P ik hoop eigenlijk maar 1 ding

Old Post Apr-11-2004 12:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Asperge
lucky feyenoord

Dat zal je volgens sommigen toch wel weer verkeerd om zien

ID1 ID2 ID3 ID4 ID5

Old Post Apr-11-2004 12:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for ryo Click here to Send ryo a Private Message Add ryo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

de 1-1 van Feyenoord was gewoon terecht. psv speelt nog een keer gelijk en verliest de laatste wedstrijd van az. Feyenoord wint de rest en word uiteindelijk toch 2de. zo gaat het lopen. en terecht.

Old Post Apr-11-2004 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

ach lul niet man!

Feyenooit die een paar afstandschoten kon lossen.
Ajax had 30-0 voor kunnen staan. Enige goeie speler avn feyenooit was Zoetebier (En dat is dan de 3de keeper voor volgend seizoen......die gast kan keepen!). Dat Kuit dan zo ontiegelijk kinderachtig doet.gutogutogut.........die gast had er al lang uit getrapt moeten worden!.

Maargoed, volgend jaar zal feyenooit ook niets presteren want dat is dan weer zo'n 'groei jaar van een nieuwe ploeg'. laterrrrr

Old Post Apr-11-2004 17:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by New Wave
Gut wat heeft meneer weer een grote mond als hij Studio sport gezien heeft. vooral leuk om te zien dat je gaat posten om 19:30. grote jongen hoor!

nerd

Old Post Apr-11-2004 17:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by Jappio
nerd

Dat heeft te maken met het 'grote-bek' gehalte op het forum sukkel! Daar gaat het nu totaal niet om. Het gaat nu gewoon over de wedstrijd zelf en de tegenstrijdige post van Nook! Ik kraak feyenooit niet af hier en zit mensen persoonlijk niet af te zeiken..beetje jammer van je jasper!

Old Post Apr-11-2004 18:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Dat heeft te maken met het 'grote-bek' gehalte op het forum sukkel! Daar gaat het nu totaal niet om. Het gaat nu gewoon over de wedstrijd zelf en de tegenstrijdige post van Nook! Ik kraak feyenooit niet af hier en zit mensen persoonlijk niet af te zeiken ..beetje jammer van je jasper!

quote:
ach lul niet man!

Feyenooit die een paar afstandschoten kon lossen.
Ajax had 30-0 voor kunnen staan. Enige goeie speler avn feyenooit was Zoetebier (En dat is dan de 3de keeper voor volgend seizoen......die gast kan keepen!). Dat Kuit dan zo ontiegelijk kinderachtig doet.gutogutogut.........die gast had er al lang uit getrapt moeten worden!.

Maargoed, volgend jaar zal feyenooit ook niets presteren want dat is dan weer zo'n 'groei jaar van een nieuwe ploeg'. laterrrrr

Ongelooflijk dat ik hier nog op in ga, maar lees de dik gedrukte gedeeltes maar ff terug en trek dan je eigen conclusies maar

Old Post Apr-11-2004 18:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Ongelooflijk dat ik hier nog op in ga, maar lees de dik gedrukte gedeeltes maar ff terug en trek dan je eigen conclusies maar

Mwjha ik zeg toch niets als: Tering kakkerlakken zijn slecht OF alle kakkerlakken kunnen niet voetballen OF Joden zijn de beste van alles en iedereen kan de kenker krijgen OF kakkerlakken rennen weg OF gaaa zo maar door.
Ik geef alleen maar aan dat ie uit zijn nek lult op een hele nette weize (voor mij dan ) en spreek hem aan dat hij totaal de realiteit te bijster is

En om een beetje redelijk te zijn (dat ik het uit me strot krijg ) Ik vind dat doelpunt GEEN geluk omdat de verdediging van Ajax niet goed stond en Kluit zich goed vrij liep en mooi afmaakte. Deze conclusie moet ik nemen omdat het ook vorige week bij Ajax geen geluk vond.

Daarnaast heeft Zoetebier hele mooie doelpogingen tegen gehouden gemaakt. De rest was allemaal slapjes.

Old Post Apr-11-2004 18:18  Netherlands
Jappio
.

quote:
Mwjha ik zeg toch niets als: Tering kakkerlakken zijn slecht OF alle kakkerlakken kunnen niet voetballen OF Joden zijn de beste van alles en iedereen kan de kenker krijgen OF kakkerlakken rennen weg OF gaaa zo maar door.
Ik geef alleen maar aan dat ie uit zijn nek lult op een hele nette weize (voor mij dan ) en spreek hem aan dat hij totaal de realiteit te bijster is

En om een beetje redelijk te zijn (dat ik het uit me strot krijg ) Ik vind dat doelpunt GEEN geluk omdat de verdediging van Ajax niet goed stond en Kluit zich goed vrij liep en mooi afmaakte. Deze conclusie moet ik nemen omdat het ook vorige week bij Ajax geen geluk vond.

mwhehe api

ik vond het gewoon een terechte uitslag, eerste helft was ajax beter, 2e helft feyenoord beter 1-1 is een terechte uitslag

en als die goal van feyenoord geluk was dan was die van ajax dat zeker dus daar laat ik me niet over uit vond het gewoon een schitterende voorzet van van persie die hopelijk zijn les heeft geleerd en feyenoord de rest van het seizoen naar de CL schiet.

Old Post Apr-11-2004 18:22  Netherlands
New Wave

quote:
en als die goal van feyenoord geluk was dan was die van ajax dat zeker dus daar laat ik me niet over uit vond het gewoon een schitterende voorzet van van persie die hopelijk zijn les heeft geleerd en feyenoord de rest van het seizoen naar de CL schiet.

ik wil geen geluk meer horen hier !

Old Post Apr-11-2004 18:33  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

Tsja...ik ga het niet eens lezen. Geen zin
1-1 was gewoon verdiend... al het Ajax wel het betere van het spel vond ik. Op inzet 1-1 geworden.

Old Post Apr-12-2004 15:15 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplayed in a Deep Dish set-Please Help- [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJeff Bennet - Strange Items (Hernan Cattaneo & Tonks Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:15.

Forum Rules: