|
| quote: | Originally posted by raoel
Kwil hier niet over gaan bekvechten hoor, maar in het Gelredome konden ook nog veel meer mensen. Er zat/stond weliswaar heel wat volk op de tribune, maar hier konden er nog veel meer bij.
Uiteindelijk zullen er meer mensen in de Arena kunnen, omdat het meer zitplaatsen bevat. Echter lijkt het me niks als je naar een party gaat en je moet de hele tijd op de tribune staan.
Tijdens sensation zetten ze de DJ volgens mij altijd centraal, zeg maar op de middenstip terwijl de DJ booth ronddraait. Alleen tijdens de eerste sensation was dat niet zo. toch?
Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ.
Die zag je dan nog maar amper, bij wijze van.
Of zijn er juist mensen die bij sensation zijn geweest en die dat niks vinden. |
Ik wil wel bekvechten, kom maar, kom maar, kom maar
Maakt verders ook niet echt uit hoeveel man erin de Arena of de Geldredome kunnen. Ik ben alleen bij de eerste Sensation geweest en toen zoals jij al zei stond de dj-booth tegen de kortezijden aan, de bovenste ring was toen gesloten en er waren 35.000 man ongeveer. Geldredome is qua locatie wel beter, het blijft daar tenminste donker en het geluid is er beter.
Ik ben er wel van overtuigt dat Tieske op dit moment 35.000 a 40.000 man op de been krijgt voor een nieuwe solo waar dan ook in Nederland. Helemaal na het succes van TiC. De DVD zal ook wel bijdrage aan het groter worden van de ster Tiesto, een hoop mensen zullen nu helemaal balen dat ze 10 mei niet geweest zijn na het zien van de DVD, dus volgend jaar een solo voor nog meer mensen zit er wel in, HOOOOOOOOOOOP ik 

Down-Under was da bomb
|