Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

* Massive_ is het enorm eens met d1ng

w00t wat vet zeg zo die avond terug zien op dvd

Old Post Oct-04-2003 11:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Ik heb hem vandaag ook gekocht en het is echt een TOP DVD!!, alleen de nummering klopt niet echt... Vanaf Cave - Carnival loopt de nummering 1tje vooruit, als je kijkt naar binnen in de hoes on op de dvd speler zelf, ik weet niet of dit de fout was van die dvd...??

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Oct-04-2003 14:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Me moeder heeft hem meegenomen voor me, dus ga hem zo maar even een stukje kijken

Old Post Oct-04-2003 15:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez

De Gelredome blijft trouwens net zo min donker als de Arena, dat zie je wel tijden No Regular.

toen hadden ze het licht aangedaan omdat het eigenlijk was afgelopen

ik hebbem ook zojuist gehaald, maar nog niet gekeken want heb beloofd om em met een maat van me te kijken, kan eigenlijk niet wachten

Old Post Oct-04-2003 15:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

yes heb um ook gekocht vandaag.
Op het werk zowat heel de dag gezien echt super.
Alleen heel erg jammer dat ze die live stemmen hebben weggehaald
Dan was het vals boeiend... live = live :\

Wel gaaf dat je bij kane toch nog stukje live hoort dat kane wat zegt etc. en dat ze samen op de booth gingen staan. 100% kippevel kreeg ik @ work.

Vanavond ffies rustig bekijken verder

Old Post Oct-04-2003 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
Me moeder heeft hem meegenomen voor me, dus ga hem zo maar even een stukje kijken

Wat heb jij een lieve moeder zeg..

Old Post Oct-04-2003 18:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Sensation is een feest voor 35.000 a 38.000 man, dus beduidend meer dan de 25.000 man die in de Gelredome kunnen en dan is volgens mij alleen de eerste ring open in de Arena. Maar je hebt helemaal gelijk dat de Gelredome qua lokatie beter is.

Kwil hier niet over gaan bekvechten hoor, maar in het Gelredome konden ook nog veel meer mensen. Er zat/stond weliswaar heel wat volk op de tribune, maar hier konden er nog veel meer bij.

Uiteindelijk zullen er meer mensen in de Arena kunnen, omdat het meer zitplaatsen bevat. Echter lijkt het me niks als je naar een party gaat en je moet de hele tijd op de tribune staan.

Tijdens sensation zetten ze de DJ volgens mij altijd centraal, zeg maar op de middenstip terwijl de DJ booth ronddraait. Alleen tijdens de eerste sensation was dat niet zo. toch?
Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ.
Die zag je dan nog maar amper, bij wijze van.

Of zijn er juist mensen die bij sensation zijn geweest en die dat niks vinden.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-04-2003 18:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by raoel
Kwil hier niet over gaan bekvechten hoor, maar in het Gelredome konden ook nog veel meer mensen. Er zat/stond weliswaar heel wat volk op de tribune, maar hier konden er nog veel meer bij.

Uiteindelijk zullen er meer mensen in de Arena kunnen, omdat het meer zitplaatsen bevat. Echter lijkt het me niks als je naar een party gaat en je moet de hele tijd op de tribune staan.

Tijdens sensation zetten ze de DJ volgens mij altijd centraal, zeg maar op de middenstip terwijl de DJ booth ronddraait. Alleen tijdens de eerste sensation was dat niet zo. toch?
Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ.

Of zijn er juist mensen die bij sensation zijn geweest en die dat niks vinden.

Ik wil wel bekvechten, kom maar, kom maar, kom maar

Maakt verders ook niet echt uit hoeveel man erin de Arena of de Geldredome kunnen. Ik ben alleen bij de eerste Sensation geweest en toen zoals jij al zei stond de dj-booth tegen de kortezijden aan, de bovenste ring was toen gesloten en er waren 35.000 man ongeveer. Geldredome is qua locatie wel beter, het blijft daar tenminste donker en het geluid is er beter.

Ik ben er wel van overtuigt dat Tieske op dit moment 35.000 a 40.000 man op de been krijgt voor een nieuwe solo waar dan ook in Nederland. Helemaal na het succes van TiC. De DVD zal ook wel bijdrage aan het groter worden van de ster Tiesto, een hoop mensen zullen nu helemaal balen dat ze 10 mei niet geweest zijn na het zien van de DVD, dus volgend jaar een solo voor nog meer mensen zit er wel in, HOOOOOOOOOOOP ik

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-04-2003 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Magic83
yes heb um ook gekocht vandaag.
Op het werk zowat heel de dag gezien echt super.
Alleen heel erg jammer dat ze die live stemmen hebben weggehaald
Dan was het vals boeiend... live = live :\

Wel gaaf dat je bij kane toch nog stukje live hoort dat kane wat zegt etc. en dat ze samen op de booth gingen staan. 100% kippevel kreeg ik @ work.

Vanavond ffies rustig bekijken verder

Ik hoorde van me moeder dat de DVD al uitverkocht was bij de Mediamarkt in Rijswijk. Toen ik er gisteren was hadden ze een aardige voorraad. Hoeveel zijn er in twee dagen bij jullie verkocht ??

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-04-2003 19:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by raoel

ik heb toch het meerendeel van het concert achteraan gestaan en heb me daar toch uiterst goed vermaakt hoor. Het was daar wat cooler, iets minder druk. En die binding tussen tiesto en publiek achterin vond ik ook gewoon goed.

Maar goed heb de dvd vandaag ook gekocht. 21 euro voor zoveel beeld vind ik echt goed. Er zijn dvd's op de markt die echt een slechtere prijskwaliteit verhouding hebben.

Die gast van mediaconcern vertelde dat verhaaltje van hoeveel cameras ze hadden echt op een sesamstraatmanier. Hehe erg lachen.

Maar zoals gezegd de dvd geeft precies de sfeer van het feest weer. Had zker weer kippevel bij dinand.

Enige minpuntjes> Live optredens geluid over heen gemixt. Enige voordeel was dat je bij de introductie van VS duncan niet meer plat amsterdams hoort praten.

Wat me trouwens opviel is bij de making off dat tiesto opeens heel raar reageert. Je ziet ze in het donker lopen richting het warmdraaien vanaf 11 uur zeg maar. Dan staat ie met wat mensen te kletsen waaronder zijn vriendin. Opeens ziet ie dat er een camera is en dan loopt ie snel weg en loopt een van zijn asistenten te zwaaien dat de camera uit moet. Echt wazig stukje.

Old Post Oct-04-2003 20:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ChooChoo
Junktion

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by basvh
Wat me trouwens opviel is bij de making off dat tiesto opeens heel raar reageert. Je ziet ze in het donker lopen richting het warmdraaien vanaf 11 uur zeg maar. Dan staat ie met wat mensen te kletsen waaronder zijn vriendin. Opeens ziet ie dat er een camera is en dan loopt ie snel weg en loopt een van zijn asistenten te zwaaien dat de camera uit moet. Echt wazig stukje.

Ja dat vond ik ook al zo vaag! Beetje vreemd omdat het de making of is van zijn eigen dvd.

Ja die gast van mediaconcern is idd grappig. tis wel duidelijk zo

3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point

Old Post Oct-05-2003 00:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for ChooChoo Click here to Send ChooChoo a Private Message Visit ChooChoo's homepage! Add ChooChoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

misschien had hij wel wat te verbergen rond die tijd!!

Who knows?

Old Post Oct-05-2003 02:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tiesto track from 2001 needs IDing [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTarget - "Harder They Come" (Tracid Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:59.

Forum Rules: