|
Ik ga samen met me vriendin speciaal voor Tiesto (ja kommmaar kommmaar kommmaaar). Tiesto is nog altijd een voorbeeld en de held van het land, zo ook voor Danoeschka en mij, zelfs haar vader kan Tiesto erg waarderen om naar te luisteren. Tiesto hoeft zich niet meer te bewijzen dat heeft hij al lang gedaan. Daardoor ben je of fan geworden of je kankert op Tiesto. Ik vind Tiesto nogsteeds het lef van vroeger hebben. Voorheen (voor 2000) maakte hij z'n Magik serie met onbekende platen en juist doordat ze op Magik verschenen werden die platen BOMMEN van classic anthems. Nu doet hij dat nogsteeds, kijk maar eens naar Massive Lust - Never. Die tune zweefde al eeuwen door de platen bakken, Tiesto draait hem een keer eens voor de gein en hoppa iedereen erachteraan. Tiesto z'n sound kan je niet in een hokkie proppen. Hij durft het gewoon om Techno en Trance tegelijk te draaien (TiC DVD: Speedy J vs Litheron, Cave, Ricky Vorbis).
Bram, niks persoonlijks maar Original had al eens eerder aangegeven dat je 'arroganter' bent gaan worden op line-ups. Revolution suckte, Mysteryland suckte, Impulz suckte, dit suckte, dat suckte.. Sasha held hier, Digweed held daar, Asta boven alles, Paard uber alles etc. Dat mensen gewoon voor 1 of een iig een aantal DJ's naar een feest gaan is toch alleen maar fijn? Als jij een DJ was zou je ook graag een leuke en trouwe fanbase willen hebben die waarderen wat je doet. Ik ga speciaal voor een aantal DJ's, maar ook om gewoon dikke fun te hebben met me vriendin en samen de avond van ons leven te beleven. En of dat nou op Innercity is of op een of andere barbeque avond van de Asta, who fucking cares.. Ik vind het gewoon geinig om namen te zien die ik ken en waar ik muziek van koop. En met de komst van internet/file sharing kunnen onbekende DJ's ook eens in de spotlight komen.
Ik heb nog geen kaarten Innercity dat wordt last minute werk, helaas heb ik het gevoel dat ik achter het net gaat vissen omdat Innercity best wel eens uitverkocht gaat worden. Maar ik zit nu nog met de gezondheid van me vriendin en wat persoonlijke dingen om niet te gaan. M'n laatste feest was Wildlife met Airwave. Ik denk ook dat Innercity een van de laatste/weinige feesten gaat worden die ik ga bezoeken. Ik heb het een beetje gehad met live feesten, cd's en vinyl blijf ik gewoon kopen, maar gewoon die annabolen kut hardstylers, de sjonnies, de anita's en al die kutkneuzen die alleen maar komen om te blowen/zuipen/neuken hebben voor mij de sfeer verziekt. Ik sta open voor nieuwe muziek en publiek, maar zeker het afgelopen jaar heeft hardstyle/core het voor mij gewoon verziekt om een fijne avond te hebben. Enne, na een goede 7 jaar gefeest te hebben is het voor mij ook tijd voor huisje boompje beesje geworden 
Kweet niet of ik nog erg in heb om deze draad te lezen, maar kommaar op met jullie kutgeflame