|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
Ag, met die kut punten, maakt allemaal niet uit.
PSV wordt gewoon elk jaar kampioen en speelt lekker Champions League. Vervolgens worden ze 3e en gaan naar de UEFA cup.
Zo zal het nog wel enkele jaren door gaan...
FF iets serieuzer:
Hoe veel Nederlands clubs mogen er volgend jaar naar de CL.
De kampioen (PSV ) en de nummer 2 mag voorrondes spelen, of zijn we nog verder gezakt?
Over gister:
Wat een wedstrijd, superspannend tot de 2-2.
Geweldige sfeer en een leuke pot voetbal.
Toch wel één van de gaafste wedstrijden ooit.
Met 10 punten er uit, tja, das gewoon kut. Beter een keer kunnen winnen van Monaco en gelijkspelen tegen AEK.
Maar ik blijf erbij dat je toch altijd (gedeeltelijk) afhankelijk blijft van de resulaten van je tegenstanders onderling.
PSV is te laf begonnen in de eerste wedstrijd, toen viel er meer halen.
Maar we kunnen met opgeheven hoofd uit de CL. Morgen is de UEFA cup loting volgens mij.
Er zitten nog wel wat sterke clubs in, maar PSV is "geplaatst" voor die loting dus krigjen we in principe een zwakkere ploeg.
Echter denk ik dat elke ploeg enigzins schrikt krijgt als ze PSV loten, want een ploeg loten die met 10 punten uit de CL gaat is niet prettig. Of dat die schrik terrecht is, is iets anders, maar het maakt zeker wel indruk.
|
Dec-11-2003 20:33
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
ow ja PSV: goed gespeeld, ik had het ze echt gegund, heerlijk hoe die Vennegoor tekeer ging in de wedstrijd en maar blééf gaan, jammer dat die jongen niet altijd speelt.
Zonde dat ze het niet gehaald hebben, qua punten hadden ze het in iedere poule wel gehaald, alleen nu dus niet... je zga ook die holle blik van Waterreus na afloop, hij kon het ook niet echt geloven blijkbaar.
|
|
Dec-11-2003 20:41
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 02:56.
Forum Rules: