|
Nou, mochten ze moeilijk gaan doen met die cameratoestemming etc, dan wil ik die GL-plaats wel hoor, ik hou me aanbevolen 
Maar voor de mensen die dus langskomen, jullie zijn welkom vanaf 8 uur Weet dat Franzelare komt en Optimus, waarschijnlijk dus ook Moogwai en M-Peror en Engeltje.
Met de tram:
Vanaf Centraal: Tram 2 richting Kraayenstein vanaf het tramperron boven, uitstappen halte 8 ongeveer (De La Rey Weg). Vraag het even aan de chauffeeur 
Vanaf Hollands Spoor: Tram 12 richting Duindorp, uitstappen Halte Loosduinse Kade! Dat is de 7e ofzo.
Ik woon zelf zo'n 12 minuten fietsen van de Asta. Het is wel iets verder lopen (half uurtje), maar ik weet nog wel plekken waar je maybe gratis kan parkeren in de buurt.
Heb wel bier enzo in huis, wil je wat anders, mail/bel effe (of als je het niet kan vinden, nummer is 0642308012).
Oh en met de auto: Als je vanaf de A12 komt dan rij je die helemaal af, bij het stoplicht dan links. Volgende stoplicht (na het tankstation) rechtsaf, daarna METEEN links (goed voorsorteren, is lastig). Als het goed is zie je bij die afslag het bord "MCH" bij de richtingaanwijzers. Die kant moet je volgen. Dan rechtdoor rijden (je krijgt een knip in de weg, gewoon rechtdoor, en je komt langs een Konmar/MacDonald) tot je neit verder kan. Dan linksaf slaan.
Klinkerweg volgen (knik naar rechts), en bij de RENAULT garage rechtsafslaan. Dan doorrijden tot het 2e GROTE kruispunt en daar linksaf. Dan zit je in mijn mooie straaatje.
Ik woon boven de meubelzaak Wirab. Nummer 11!